AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #1 Del Skrevet 22. mai 2016 Jeg har lenge hatt lyst til å lage egne øredobber, ringer, smykker, armbånd, hårpynt osv. Har veldig lyst å prøve å lage slike øredobber med "trykk", altså et bilde som er inni øredobben også med et slags glass over. Men det jeg lurer mest på er hvor jeg kan kjøpe utstyr til å lage dette? Og tilbehør... Bor i Bergen. Ser helst etter butikker/nettsider som selger slikt billig. Anonymkode: 1aaf9...d09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #2 Del Skrevet 22. mai 2016 Det er bare å søke det opp på google så kommer det haugevis med sider opp angående det temaet. Altså smykker, kunst, håndtverk, kreative ideer, "gjør-det-selv-ideer" (og det er et kjent uttrykk). Anonymkode: 37d8c...a29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brieli86 Skrevet 28. august 2016 #3 Del Skrevet 28. august 2016 Hei! Du har kanskje allerede funnet ut hvor du kan kjøpe slik, men tenkte jeg kunne fortelle at min favoritt side er www.beadaholique.com. I tillegg til å gode materialer legger de også ut how to videoer. Etsy er også en veldig fin side. Her kan du få ting veldig billig. Eneste minuset med å bestille fra utlandet er ventetiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #4 Del Skrevet 31. august 2016 Sjekk på Panduro. Anonymkode: d79e0...46d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 31. august 2016 #5 Del Skrevet 31. august 2016 Ebay og etsy..søk jewellery,diy jewellery o.l Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå