Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest jentesånn28
Skrevet

Det er fyr jeg har truffet litt og ting har vært i luften, men det har gått tregt...Jeg har imildertid vært forelsket likevel!

Så får jeg høre av noen andre at han har fått dame!!

Impulsivt sender jeg han en tekstmelding og nevner hva jeg hørt ...på en grei måte.

Men jeg får ikke svar. Har ikke hatt den gode muligheten til å snakke med han om dette. Vi traff hverandre på skolen, han var varm og vennlig, men han måtte gå så fort...

Noen hevder han kan være litt forvirret, litt interessert i å ha meg der (gress?) og at ville gi meg et svar hvis han ville bli kvitt meg.

Synspunkter?

(Behøver ikke bli fortalt at jeg skal holde meg unna.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva vil du vi skal svare? Jeg ville svart deg det du ikke ønsker å høre.

Vil ikke han svare på om han har dame, så stemmer det nokk.

Skrevet

Det eneste jeg ville si, gir du meg ikke lov til.

Dermed kan jeg ikke hjelpe deg.

Gjest Jentesånn28
Skrevet

Jeg "vet" at han har dame, men jeg lurer på hvorfor han ikke kan gi meg et svar når han ellers er grei.

Er gress-teorien relevant her?

Jeg vil vite hva som skjer.

Gjest Fighter
Skrevet

Hvis du har spurt han direkte og han ikke svarer; ja, gress. Om du prøver å hinte og fiske det ut av han: ikke nødvendigsvis at han mener noe med å ikke si det. For en del gutter/menn faller det ikke naturlig å fortelle en venninne at han har fått seg dame. Vet ikke hvordan dere pleier å kommunisere på sms, men det kan jo hende han forteller deg det hvis du spør han når dere møtes face to face. Uansett bør du innse at han ikke er mer enn en venn, legg han på is og finne en singel fyr å bli sammen med. Lykke til!

Skrevet
(Behøver ikke bli fortalt at jeg skal holde meg unna.)

Nei da så....

Skrevet

hvorfor vil du vite om du er på gress? Fordi det er mer smigrende enn å "bare" være venninne? Jeg tror de fleste av oss har en litt usympatisk glede av å leke med andres oppmerksomhet, i større eller mindre grad. Dette fordi det styrker vårt eget ego - ikke fordi vi nødvendigvis setter personen vi "leker" med så veldig høyt.

(jeg selv har feks alltid syntes det har vært vanskelig fortelle gode kamerater, særlig kamerater som kanskje har vært betatt av meg, at jeg har møtt noen... ikke fordi jeg VIL være slem, men fordi det er greit å liksom bevare den relasjonen som allerede er der... )

Gjest Anonymous
Skrevet

Det kan jo også tenkes at trådstarter bare vil lære mer om hvorfor mennesker oppfører seg som de gjør?

Skrevet

har på ingen måte tenkt å fortelle deg at du skal holde deg unna ham, hva du bruker tiden og følelsene dine på er helt og holdent ditt valg. :wink:

Men JEG ville ikke brukt tid på en som ikke ville svare meg på om han var singel eller ikke!!!

hadde han vært singel, eller ønsket meg som kjærste, så hadde han svart.

men hadde jeg syntes det var greit å gå rundt å bli holdt på gress inntil han fant ut om den andre dama var den rette eller ikke, så hadde jeg selvsagt fortsatt. Og enten blitt dumpa på ett eller annet tidspunkt, eller visst at dersom jeg ble valgt, så var det i hovedsak fordi den andre ikke passet/han ikke passet for den andre.....

men jeg vil ikke være andrevalget, så jeg hadde ikke ventet.

men det er jo bare meg, hva som er rett for deg er jo helt og fullt ditt valg. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

kan jo hende han syntes spørsmålet var litt for sprøtt til å svare på.. Vet jo aldri..

Eller kanksej han har fått det spørsmålet 1000 ganger og er lei av å svare på det.. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...