jordbær Skrevet 31. oktober 2004 #1 Del Skrevet 31. oktober 2004 Vil ønske dere en riktig god Samhain! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 31. oktober 2004 #2 Del Skrevet 31. oktober 2004 Holder ikke på med wicca lenger, men takk og like måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg "holder" heller ikke på med Wicca.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 31. oktober 2004 #4 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg "holder" heller ikke på med Wicca.. nei da så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. november 2004 #5 Del Skrevet 2. november 2004 Forsinket god samhain! Det er fler enn de som er wiccan som feirer samhain. Jeg har aldri sett på meg selv som wiccan, selv om jeg deler mange synspunkter med retningen. Og, javisst feirer jeg samhain! Nå gleder jeg meg til jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 2. november 2004 #6 Del Skrevet 2. november 2004 hehe bare jeg som er litt trangsynt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ps Skrevet 2. november 2004 #7 Del Skrevet 2. november 2004 Fortell en stakkars uopplyst hva det er da vel???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 2. november 2004 #8 Del Skrevet 2. november 2004 Artikkel om Samhain Samhain er vel først og fremst en paganistisk feiring, men ikke unik for wicca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ps Skrevet 2. november 2004 #9 Del Skrevet 2. november 2004 Aha......takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 3. november 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 3. november 2004 Nei.. Samhain har eksistert MYE lengre enn Wicca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. november 2004 #11 Del Skrevet 3. november 2004 Det er vel oprinnelig en keltisk feiring... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 3. november 2004 #12 Del Skrevet 3. november 2004 Nei.. Samhain har eksistert MYE lengre enn Wicca. Har noen påstått noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 3. november 2004 Forfatter #13 Del Skrevet 3. november 2004 Har noen påstått noe annet? Personen som skrev "Jeg holder ikke på med wicca"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 3. november 2004 #14 Del Skrevet 3. november 2004 Ah, ok... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 3. november 2004 #15 Del Skrevet 3. november 2004 Har noen påstått noe annet? Hehe ja jeg, men jeg innrømmet også at jeg var trangsynt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 3. november 2004 Forfatter #16 Del Skrevet 3. november 2004 Ikke noe problem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2004 #17 Del Skrevet 10. november 2004 Nå er det lenge siden samhain var, jeg vil bare spørre noe til dere som vet litt om det: Hva betyr ordet samhain? Er det forskjell på paganist-wiccan? Og den keltiske religionen, er det der det var druider? Er det noen som er druider i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå