Gå til innhold

Vi kommer kanskje.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, du leste riktig! :o

En av min samboers beste venner er invitert til bryllupet vårt, og da middagen.

Han er -unnskyld uttrykket- sjangseløs! Han har nå ei dame han er forlova med (de har kjent hverandre i 6 mnd.) og hun er av typen som bor litt hos x`en sin og denne vennen vår, var gravid uten og vite hvem barnefaren er, og mista ungen pga. fyll.

Så ble de da invitert til bryllupet vårt, og vi fikk svaret her om dagen:

Han kommer kanskje! Han viste ikke helt, for i tilfellet noe skjedde mellom dem!!

Mulig jeg er treig, men vi betaler faktisk for de to kuvertene!!

Da er det veldig kjedelig og få svar som "vi kommer kanskje"

Viser jeg liten forståelse nå, siden jeg irriterer meg litt over detta?

Han fikk invitasjonene i april, så det har ikke kommet plutselig!

Merkelig.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns du skal be om å få et ja eller nei jeg!!! Si, som sant er, at det er viktig for antallet som skal bestilles mat til og at dere jo betaler masse penger per kuvert og at dere da ikke vil betale for mat hvis de ikke kommer!!

Ellers så kan du jo si at dere ikke regner med at de kommer, og ikke bestille mat til dem!!!!!

Noen mennesker er bare totalt frekke! Det får man bare leve med! :-?

Skrevet

Det är otroligt fräckt! Antingen svarar man JA eller NEJ, imen nte kanske.

Om de är rädda för att något akut ska hända kring bröllopsdagen i form av dödsfall, barnafödelse eller annat kan man varsla om detta men de bör svara ja eller nej.

Min far har gjort något liknande... först väntade han med att svara eftersom hans kvinna inte kunde bestämma sig. Nu har jag fått ett JA från honom i alla fall men hans kvinna kan inte bestämma sig. Hon vet inte om hon måste resa till Brasilien i affärer (hon är brasilianska) eller om hon kommer må bra, eller om.... det var många ursäkter och vi har fortfarande inte fått något svar! I dag är det 15 dagar kvar och vi vet fortfarande inte om hon kommer. De har inte heller bokat något hotell för övernattning än...

Har man fått en inbjudan ska man svara klart på den! Ja eller nej. Allt annat är fräckt, bröllopsplanering är tillräckligt jobbig ändå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...