Gå til innhold

Har du "happn". Er du fornøyd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan fungerer egentlig appen "happn"? Jeg har hatt tinder lenge nå, men føler at tinder har gått tom for mannfolk som er ute etter noe seriøst. I det siste har de bare vært ute etter sex, og det går heller ikke an å ha en vanlig samtale over tinder. 

Nå har jeg lest at happn er den nye datingappen. Jeg har jo hørt om appen før, så den er vel ikke helt ny? Hva synes dere som har happn? Er den bedre enn tinder?

Anonymkode: 6317c...a20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel stort sett samme mølja, men av erfaring at det kan bli litt kleint på mindre steder da du stort sett treffer på de samme folka hele tiden. 

Skrevet

Du finner de samme folka begge steder. Best å ta en pause, og heller komme tilbake når lageret med nye utfordrere er fyllt opp.

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at folk knapt nok snakker sammen på happn. Jeg prøvde med de 4-5 første jeg hadde match med, men fikk aldri svar. Etter det har jeg fått match med mange, men ingen chatter.

Jeg er forresten jente. 

Anonymkode: b7fb5...2b4

• Liker 2
Skrevet

Jeg opplevde happn som litt mer creepy enn tinder, slettet derfor appen etter noen uker. Ble litt for mange "hey, kanskje vi sees i køen på Coop?", og plutselig begynte mannfolk å hilse på meg i køen på Coop... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Olive_North skrev:

Jeg opplevde happn som litt mer creepy enn tinder, slettet derfor appen etter noen uker. Ble litt for mange "hey, kanskje vi sees i køen på Coop?", og plutselig begynte mannfolk å hilse på meg i køen på Coop... 

Jeg synes også det virker litt creepy, undrer litt på personvernet. Ønsker man at alle menn/kvinner som har happn skal få vite hvor du oppholder deg?

Anonymkode: f9f84...e2f

Skrevet

Nå har ikke jeg happn selv, men jeg hadde synes det var creepy å gå ute en kveld alene og visst at kanskje noen kom til å oppdage meg, følge etter meg osv. 

Er det slik at man kun matcher med de som er i nærheten? Kan jeg plutselig gå på et kjøpesenter også matche med en som er på samme kafe? Det tror jeg ikke at jeg vil like....

• Liker 1
Skrevet

Får omtrent aldri matches der. Skal ikke skryte på meg å være så hinsides het, men jeg får litt inntrykk av at jentene generelt ikke gidder å legge så mye innsats i den der. Tror nok Tinders krav om å ta stilling til en fyr før de får kikke på en ny en fører til at man vurderer litt flere.

Skrevet
4 minutter siden, Okapi skrev:

Tror nok Tinders krav om å ta stilling til en fyr før de får kikke på en ny en fører til at man vurderer litt flere.

Hva innebærer det?

Skrevet
Et øyeblikk siden, Miklo Velka skrev:

Hva innebærer det?

På Tinder må man enten sveipe til venstre for nei, eller høyre for ja. Gjør man ikke det stopper det liksom opp, og man får ikke se noen flere profiler. Happn fungerer mer som Sukker, i at man får opp alle de aktuelle profilene samtidig, og så må man selv aktivt velge å kikke nærmere på dem. Jeg tipper det fører til at mange aldri blir sett som noe annet enn et frimerke uten profiltekst, og kjapt forbigått.

Skrevet

Ja stemmer, trodde det hadde kommet noe nytt som jeg ikke hadde fått med meg.

Skrevet

Har happn.  Ekstremt mange som er innom på jobb/ferie i Bergen som bruker den.  

Angående stalking,  så er vel 250 meter det nærmeste man får opp,  så det er jo ikke akkurat enkelt. Dessuten lagger den så det blir ikke helt i sanntid heller.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...