AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #1 Skrevet 22. mai 2016 Jeg har en fantastisk ektefelle, som nå ønsker å utdanne seg videre. Det fører til at han må reise utenbys en uke av gangen de kommende årene. Det blir også selvfølgelig lesing og eksamen i tillegg. Vi har et krevende barn, jeg har akkurat begynt å komme meg etter utbrenthet, men det er en riktig karrierevei for ham. Jeg har sagt tydelig at jeg støtter ham fullt ut, men forestiller meg ukene som "alenemor" som veldig tøffe. Samtidig så kunne jo han blir syk eller ikke være tilstede av andre årsaker, så jeg må vel bare planlegge enda bedre ift innkjøp, enkel mat og senke nivået litt de ukene det gjelder? Jeg trodde først at det var helgesamlinger i studiet, men de får heldigvis godt med undervisning, som er positivt for selve utdanningen... Jeg har klarer dette! Anonymkode: 4e379...d11
jupiter_c Skrevet 22. mai 2016 #2 Skrevet 22. mai 2016 den første uka du er alene er sansynligvis den verste... så blir du nok vant til det etterhvert. her hjemme synes jeg faktisk det er små deilig når mannen reiser avgårde på jobb, for da får jeg litt alenetid også. men det er selvfølgelig veldig deilig når han kommer hjem igjen også da
RompeRusk Skrevet 22. mai 2016 #3 Skrevet 22. mai 2016 Hvor ofte må han reise en uke av gangen? Har han nødt å ta det nå, eller kan det vente et år? Med tanke på at du har begynt å komme deg etter utbrenthet og har et krevende barn?
Millerine Skrevet 22. mai 2016 #4 Skrevet 22. mai 2016 Så flott at du støtter ham. Det betyr sikkert mye for ham. Men gjør du dette bare for å være snill? Føler du at du ofrer din egen helse? I såfall burde dere bli enige om å kanskje vente til du er i bedre form. Hvis han støtter deg like mye som det du støtter ham burde det være en enkel sak for ham å se det. Om du alikevell bestemmer deg for å være alenemor av og til, så kommer det sikkert til å gå seg til. De første ukene blir garantert slitsomme om du ikke er vant til å være alene. Men du finner nok fort dine rutiner og det kommer til å gå seg bra til. Det kan være deilig å være alene i huset korte perioder og det blir forhåpentligvis ekstra romantisk når mannen kommer hjem igjen. Men husk at du gjør deg selv ekstra sårbar i forhold til at du er sliten.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #5 Skrevet 22. mai 2016 Syns du er snill jeg,men karrièrer bør ikke gå før helse. Det er dumt at du "akkurat" er ferdig med utbrenthet av å ha det vanskelig og nå skal du få det verre. håper du virkelig er sterk og klarer deg alene med krevende barn en periode. VÆr realistisk, ikke si ja til noe som potensielt kan ødelegge ekteskapet og familien. Anonymkode: 2285d...261 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #6 Skrevet 22. mai 2016 Jeg tenker at alt som er midlertidig overlever man på et vis. Anonymkode: e0237...09b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå