Tirilpia Skrevet 22. mai 2016 #1 Skrevet 22. mai 2016 Usikker på om jeg poster på rett plass nå. Vi skal til syden i sommer med jenta på 2 år. Hun bruker fortsatt bleie, så jeg lurer på om det er best å ha med flergangsbruks badebleie eller engangsbadebleie? Og er det noen som har erfaring med at flergangs bleiene holder bæsj inne? (Jenta vår har som regel alltid myk avføring, ikke klumper 🙈)
dreia Skrevet 22. mai 2016 #2 Skrevet 22. mai 2016 Eg ville gått for fleirgangsbleie. Min gut har aldri bæsja i badet, så eg veit ikkje korleis dei held tett, men eg er veldig fornøyd med badebleie frå Zunblock. Den sit veldig godt på og stramar mykje meir på låra (må vel hindra lekkasjar?) enn eingangsbleiene. Eg har kjøpt dei på Jollyroom. Kjekt med to, slik at den andre kan henga til tørk når den eine er i bruk, eller om ho bæsjar.
KG deltager Skrevet 22. mai 2016 #3 Skrevet 22. mai 2016 Ville gått for engangsbleier. Badevann og avføring inneholder mye bakterier - og fuktighet gir gode vekstforhold., 1
Tirilpia Skrevet 22. mai 2016 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2016 Takk for svar begge to Det var de fra zunblock jeg hadde sett på faktisk. Jeg ser den med bakterievekst, men slike engangs suger jo til seg så mye vann. Så jeg ser for meg at de kanskje kan bli litt tunge til slutt..
Sushi Skrevet 22. mai 2016 #5 Skrevet 22. mai 2016 Vi har kun brukt flergangsbleier til våre barn, de har funka bra. Holder på bæsj. Vi har fra applecheeks. De blir selvsagt rene etter vask, som annet som får bæsj på seg i småbarnstida. Min erfaring er at de nesten aldri bæsjer når de bader. Tror vi har opplevd det én gang.
Arkana Skrevet 22. mai 2016 #6 Skrevet 22. mai 2016 Vi har alltid brukt flergangsbadebleier (tror de vi har er fra Imsevimse). Jeg kan ikke huske at noen av våre har bæsjet når de bader, men bleiene ser ut som de ville holdt på det meste. Engangsbadebleier suger jo til seg masse væske og er ikke noe særlig synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå