Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan starte her ved å fortelle at jeg er den eneste i vennegjengen som har mann, hus og alt det der. Det eneste som mangler er en liten en. 

Hadde besøk av noen venner i helgen, og da jeg nevnte at jet hadde lyst på barn, fikk jeg en utrolig spydig kommentar om hvorfor. 

Personlig synes jeg det var utrolig unødvendig, og satte meg veldig ut. Hvorfor skal jeg forsvare megselv for at jeg har lyst på barn? men ble da litt nyskjerring, hvorfor vil akkurat du ha barn? Hva er et rett svar på det spørsmålet?

Anonymkode: 2708c...69c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke man skal behøve å forsvare seg fordi man vil ha barn, det er et helt naturlig ønske. 

Jeg vil ha barn fordi jeg føler at jeg har så mye å gi, fordi jeg er enebarn og vil føre slekten videre og fordi jeg rett og slett elsker å omgås barn. 

Anonymkode: 22587...e45

Gjest Jessica
Skrevet

Jeg vil ha barn fordi jeg har mye omsorg å gi og fordi jeg elsker barn. Jeg vil også ha arvinger og noen å elske Livet ut.  Barn er en stor gave, og jeg er takknemlig for de barna jeg har 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tenkt å skaffe en hund, men tenkte faen heller. Jeg tar en liten skalla skriker istedenfor. 

Anonymkode: 0d5c4...f64

• Liker 1
Gjest Theakri
Skrevet

Jeg vil ha barn fordi meg og min samboer føler det passer ganske bra, jeg er straks ferdig med utdanningen min og har fått jobb, mannen jobber og vi har fått oss hus. Jeg jobber med barn, og det er ingenting i hele verden som får meg til å smile mer :klem1: Barn er en gave, synd mange tar så lett på det.. :blomst:

Skrevet

Jeg vil ikke ha barn her og nå, men når jeg er ferdig utdannet er barn høyt på ønskelisten. Jeg ønsker å videreføre mine gener, jeg har mye kjærlighet og omsorg å gi og elsker barn. Som den biologinerden jeg er, ønsker jeg også å oppleve et svangerskap og en fødsel. Et barn er et produkt av seg selv og den man elsker. Helt fantastisk spør du meg.

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil ha barn fordi min visjon for en god fremtid inneholder en kjernefamilie der jeg er mor. 

Jeg kunne utdypet, men det der en grunntanken min. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...