venus_ Skrevet 22. mai 2016 #1 Skrevet 22. mai 2016 Jeg skal gå på isotretinoin gjennom sommeren og trenger derfor en bra dagkrem til ansiktet med høy spf. Noen som har noen å anbefale?
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #2 Skrevet 22. mai 2016 Hva med å bare bruke en vanlig solkrem i tillegg til din normale dagkrem? Japanske Bioré har mange gode (og billige). Anonymkode: 16bee...b56 1
Reveenka Skrevet 22. mai 2016 #3 Skrevet 22. mai 2016 Jeg liker ansiktskremene fra Paula's choice, de finnes i spf 25-30. Men du får også kjøpt solfaktor i spf 50. Jeg handler på Beautywonderland. De har gratis frakt og veldig rask levering https://beautywonderland.no/produktkategori/hudpleie/solbeskyttelse/ 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #4 Skrevet 22. mai 2016 Apoteket har flere typer solfaktor 50, både med og uten farge. Be om å få noen prøver på dem når du henter ut medisinene dine, så slipper du å betale dyrt for en som ikke passer huden din. Anonymkode: e617d...f70
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #5 Skrevet 22. mai 2016 Jeg og har hatt det samme "dilemmaet" og har begynt med la roche posay produkter. Dessverre er det ingen dagkrem med solfaktor fra det merket som passer hudtypen min så jeg tenker at jeg skal kjøpe meg en passende solfaktor og bruke den som dagkrem når jeg vet jeg skal være eksponert for sol. Altså bytte mellom solkremen og den vanlige kremen som er uten spf etter som om det er regnvær eller sol. Anonymkode: 4f13f...dbf
venus_ Skrevet 22. mai 2016 Forfatter #6 Skrevet 22. mai 2016 Jeg endte opp med å bestille Decleor Hydrating fluid SPF 30 i dag. Antar at den ikke vil gi nok fukt, men da får jeg enten bruke den utenpå annen dagkrem eller kjøpe en annen i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå