AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #1 Skrevet 22. mai 2016 Hvordan er det at noen faktisk kan trives som single? Anonymkode: c9dcb...ec5
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #2 Skrevet 22. mai 2016 Ingen single trives Anonymkode: a9419...278 7
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #3 Skrevet 22. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ingen single trives Anonymkode: a9419...278 Bullshit. Anonymkode: 2093d...42c 34 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #4 Skrevet 22. mai 2016 Fordi folk er forskjellige. Selv mistrives jeg. Anonymkode: c35bf...f27 6
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #6 Skrevet 22. mai 2016 Jeg husker jeg leste en statistikk over sivil status og lykke. Den la frem at de som scoret høyest mht. lykke (i synkende rekkefølge) var; 1. Single kvinner 2. Gifte menn 3. Gifte kvinner 4. Single menn Anonymkode: c4a43...579 26 4
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 22. mai 2016 #7 Skrevet 22. mai 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg husker jeg leste en statistikk over sivil status og lykke. Den la frem at de som scoret høyest mht. lykke (i synkende rekkefølge) var; 1. Single kvinner 2. Gifte menn 3. Gifte kvinner 4. Single menn Anonymkode: c4a43...579 Personlig er det utenfor min fatte evne og forstå hvordan man ikke kan være lykkelig som singel.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #8 Skrevet 22. mai 2016 For noen oppleves det som lettere å være singel enn å være sammen med noen. Derfor er dem også lykkelige som single Anonymkode: 1d747...21e 8 2
Cata Skrevet 22. mai 2016 #9 Skrevet 22. mai 2016 Sånn rent bortsett fra at det er greit å slippe å avtale ting med en annen, eller at man ikke må "slåss" om fjernkontroll og rydderutiner så ligger det også et element av å trives med den situasjonen man er i. Jeg kan sitte og furte og sutre over at jeg er singel til jeg ligger i grava, men jeg tror ikke livet mitt blir særlig mye morsommere av det. Dermed velger jeg heller å sette pris på de fordelene singellivet gir, enn å bruke energi på å gremmes over de "parfordelene" jeg ikke har. 18
Lee Jones Skrevet 22. mai 2016 #10 Skrevet 22. mai 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg husker jeg leste en statistikk over sivil status og lykke. Den la frem at de som scoret høyest mht. lykke (i synkende rekkefølge) var; 1. Single kvinner 2. Gifte menn 3. Gifte kvinner 4. Single menn Anonymkode: c4a43...579 Interessant. Det forklarer ikke hvorfor menn vegrer seg for å inngå forhold og hvorfor single kvinner ikke vil ha rene sexforhold. Jeg tror at de single som trives best alene er de som har hatt dårlige erfaringer fra forhold. De som trives best i forhold har dårlige erfaringer ved å være singel og alene. Og som en sa tidligere "Forhold og sex er bare noe en vil ha når en ikke kan få det. Når en har tilgang på sex og er i et forhold vil en gjerne være litt fri igjen". 3 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #11 Skrevet 22. mai 2016 Trives veldig godt som singel. Så godt at jeg skal være det en god stund. Anonymkode: 7f003...34a 10
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #12 Skrevet 22. mai 2016 Fordi de som trives som singel har alltid en kø med interessenter på døren Anonymkode: d83eb...39b 5
Gjest O.G. Skrevet 22. mai 2016 #13 Skrevet 22. mai 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er det at noen faktisk kan trives som single? Anonymkode: c9dcb...ec5 Fordi vi er selvstendige mennesker som finner glede i livet selv om vi for tiden er uten partner.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #14 Skrevet 22. mai 2016 1 minutt siden, O.G. skrev: Fordi vi er selvstendige mennesker som finner glede i livet selv om vi for tiden er uten partner. Fordi single mennesker er de beste partnerene Anonymkode: d83eb...39b
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #15 Skrevet 22. mai 2016 For jeg kan bestemme alt over eget liv. Det jeg elsker mest er å komme hjem til mitt eget. Min do, mitt rot, min sofa og TVEN står på akuratt deg jeg vil hele tiden. Jeg elsker å ha et sted som bare er mitt og jeg kan nyte stillheten. Er mange dager jeg priser meg lykkelig for at det ikke sitter en mann der og venter etter jobb. Anonymkode: a214e...815 27
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #16 Skrevet 22. mai 2016 Fordi folk er forskjellige? Jeg trives best å være singel for har jeg kun meg selv å ta hensyn til og kan gjøre hva jeg vil uten problemer. Jeg vil ikke være låst med noen. Jeg er en person som trenger mye alenetid og trives alene. Jeg er glad jeg er singel og slipper å måtte spørre om lov til ting og han skal bli sur. Eksen min var eiersyk og sjalu. Fikk ikke lov til noen ting. Kanskje derfor jeg synes det er så deilig å være singel og jeg kan gjøre hva jeg vil og når jeg vil Anonymkode: 74e91...ba3 8 1 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #17 Skrevet 22. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: For jeg kan bestemme alt over eget liv. Det jeg elsker mest er å komme hjem til mitt eget. Min do, mitt rot, min sofa og TVEN står på akuratt deg jeg vil hele tiden. Jeg elsker å ha et sted som bare er mitt og jeg kan nyte stillheten. Er mange dager jeg priser meg lykkelig for at det ikke sitter en mann der og venter etter jobb. Anonymkode: a214e...815 forhold trenger ikke bety at dere er teipet fast heller Anonymkode: a9419...278 4
HomelessIcecream Skrevet 22. mai 2016 #18 Skrevet 22. mai 2016 Hvis du ønsker noe, men ikke får det til er sjansen for at du ikke føler deg lykkelig stor. Er du likegyldig til forhold og generelt tar livet som det det kommer, kanskje har troen på at det ordner seg så er det ingenting i veien for å være lykkelig som singel. Jeg ser ofte igjen mennesker som ikke liker sitt eget selskap. Mange kvinner jeg kjenner har ingen spesiell hobby eller interesse. Med en gang de får seg kjæreste så er kjæresten livet deres. Jeg har mistet kontakt med mange venninner fordi de ikke har tid til venner når de er i forhold. De vet ikke hva de vil eller ønsker, og vil heller "miste seg selv i et annet menneske." Er du motsatt, så bør det gå bra. 5
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #19 Skrevet 22. mai 2016 Jeg har vært singel i flere år, og elsket det. Jeg trives både som singel og i forhold. Hver har sin sjarm, og de siste årene har det vært det som ligger i å være singel som har vært det viktigste for meg. Jeg trives (sikkert litt for godt) i mitt eget selskap, og har en del hobbyer det er vanskelig å holde på med sammen med andre, da de krever en del konsentrasjon. Det kommer helt sikkert til å føles greit med mindre tid til dette hvis jeg treffer en super mann, men enn så lenge er det lenge siden jeg møtte en tilgjengelig fyr i den kategorien. Det er også lenge siden jeg har vært på utkikk. Jeg har det så bra med meg og mitt. Nå er jeg singel på 3. året, og begynner nok å få mer lyst til å være i et forhold enn det jeg var tidligere, men jeg trives fremdeles som singel. Anonymkode: e2525...98c 7
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #20 Skrevet 22. mai 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: forhold trenger ikke bety at dere er teipet fast heller Anonymkode: a9419...278 Nei. Kjæreste kunne jeg hatt om jeg hadde en jeg var forelsket i, men han får i hvertfall ha eget hus. Så lenge jeg ikke har noen spesifikk i kikkerten elsker jeg livet som singel. Anonymkode: a214e...815 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå