AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #1 Skrevet 22. mai 2016 Hei vet at dette ligner veldig på en annen tråd her på forumet, men må bare spørre allikevel. Jeg er ei jente på 17 år og er sammen med en på 22år. Han blir 23 i oktober og jeg blir 18 i november, er dette for stor aldersforskjell til å være sammen? Vet at foreldrene hans ikke er så glade for at jeg kun er 17, mine foreldre har ikke noe imot han. Burde vi vente til jeg er 18 med å gjøre ting siden da er jeg voksen eller kan vi gjøre som vi vil? Takk for svar på forhånd Anonymkode: 4acab...d31
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #2 Skrevet 22. mai 2016 Dere kan gjøre som dere vil, men vent til du er klar selvom han kanskje er det før deg. Anonymkode: d3487...d99 3
Ringblomsten Skrevet 22. mai 2016 #3 Skrevet 22. mai 2016 Synes ikke det er den verste aldersforskjellen, så lenge du er komfortabel med det er det vel greit. Seksuellelavalder er 16, om det er det du mener med å vente å gjøre ting. Om du er klar så er der jo bare å kjøre på. Pass på deg selv, og ikke gjør ting du ikke er komfortabel med. 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #4 Skrevet 22. mai 2016 Ser ikke problemet. Da jeg var atten (snart nitten) hadde jeg ONS med en som ble 29, no biggie Anonymkode: 5a828...d50
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #5 Skrevet 22. mai 2016 Takk for svar så langt ^^ Nei det var bare det at hans foreldre er tydeligvis veldig gammeldagse av seg og det at jeg var 17 var tydeligvis et problem, men om noen moneder så spillet det ingen rolle uansett ^^ Anonymkode: 4acab...d31
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #6 Skrevet 23. mai 2016 Så lenge han behandler deg med respekt og ikke tar deg med på ting du ikke burde eller vil være med på (feks har du egentlig ikke lov til å drikke alkohol...), så ser jeg ikke noe problem med det. Jeg var også sammen med en som var 5 år eldre en stund når jeg var på den alderen du er nå. Anonymkode: 1c00d...440 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #7 Skrevet 23. mai 2016 Slikt vet du best selv...! Ikke gjør noe du vil angre på og ikke la deg styre av andre. Når jeg var 18 var jeg selv sammen med en mann på 28. Jeg fant etterhvert ut av at vi ikke passet sammen iom han ville slå seg til ro og jeg ønsket å leve livet litt til. Anonymkode: b7b43...1bd
ajarRun Skrevet 24. mai 2016 #8 Skrevet 24. mai 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Så lenge han behandler deg med respekt og ikke tar deg med på ting du ikke burde eller vil være med på (feks har du egentlig ikke lov til å drikke alkohol...), så ser jeg ikke noe problem med det. Jeg var også sammen med en som var 5 år eldre en stund når jeg var på den alderen du er nå. Anonymkode: 1c00d...440 Det finnes ingen lov mot å drikke alkohol når man er under 18 i Norge. 1
SardintrollReturns Skrevet 24. mai 2016 #9 Skrevet 24. mai 2016 Fem års forskjell er ikke noen sak, og vil bety mindre jo eldre du blir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå