AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #1 Skrevet 22. mai 2016 Jeg skal på min første date! Jeg er ei kvinne i midten av 20 årene, aldri vært på date og jomfru. Jeg er ikke sånn wow-pen, men jeg er heller ikke stygg. Normal utseendemessig og kroppsfasongen er slank og fin. Har ikke hatt sex før fordi jeg har vært for opptatt med studie, men nå har jeg skaffet meg tinder og fått masse crush. Noen av disse mennene er veldig interessert i meg og interessert i date eller ONS. Hva skal jeg si? Har null erfaring med sex, kan da ikke hoppe rett til en ONS? Jeg pleier heller ikke dra ut sent på kvelden (party all night), men det betyr ikke at jeg ikke er sosial. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: a28bd...112
Lauge Skrevet 22. mai 2016 #2 Skrevet 22. mai 2016 Du gjør akkurat nøyaktig som du vil! Hvis du føler at et ons hadde vært riktig, så kjør på. Det absolutt viktigste er at du ikke gjør noe du er ukomfortabel med. Ikke gjør noe fordi den andre personen ber veldig pent, eller overtaler deg på noe vis - eller presser deg. Gjør ting KUN på dine premisser fordi du VIL! Så når du langt :-) 1
Katten.2.0 Skrevet 22. mai 2016 #3 Skrevet 22. mai 2016 Anbefaler ihvertfall at du er ærlig om din situasjon, også håper jeg at du klarer å luke ut de verste idiotene. Tinder er fort et sted hvor du finner de utålmodige og som har lite forståelse for kvinnekroppen. Sex blir bedre dess mer man har det med samme partner, og enda bedre om dere begge får følelser for hverandre 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #4 Skrevet 22. mai 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal på min første date! Jeg er ei kvinne i midten av 20 årene, aldri vært på date og jomfru. Jeg er ikke sånn wow-pen, men jeg er heller ikke stygg. Normal utseendemessig og kroppsfasongen er slank og fin. Har ikke hatt sex før fordi jeg har vært for opptatt med studie, men nå har jeg skaffet meg tinder og fått masse crush. Noen av disse mennene er veldig interessert i meg og interessert i date eller ONS. Hva skal jeg si? Har null erfaring med sex, kan da ikke hoppe rett til en ONS? Jeg pleier heller ikke dra ut sent på kvelden (party all night), men det betyr ikke at jeg ikke er sosial. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: a28bd...112 Personlig hadde jeg ikke hoppet rett på en ons som jomfru, men det er selvsagt opp til deg. Om du skal ha ons eller date er jo også helt opp til deg. Du står fritt til å gjøre det du vil, men hadde sagt ifra i forveien hva jeg ønsket. Lykke til! Anonymkode: e7890...672 6
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #5 Skrevet 22. mai 2016 3 timer siden, Katten.2.0 skrev: Anbefaler ihvertfall at du er ærlig om din situasjon, også håper jeg at du klarer å luke ut de verste idiotene. Tinder er fort et sted hvor du finner de utålmodige og som har lite forståelse for kvinnekroppen. Sex blir bedre dess mer man har det med samme partner, og enda bedre om dere begge får følelser for hverandre Ok, jeg skal utelukke mennene som kun ser etter ONS. Tror ikke det hadde fungert for meg heller, er veldig sårbar. Er også mye lettere å være ærlig om min situasjon med en fast partner, det er jo tross alt ikke vanlig med jomfru kvinner på min alder.. Ts Anonymkode: a28bd...112
Gjest Honeyblossom Skrevet 22. mai 2016 #6 Skrevet 22. mai 2016 Ville vært ærlig og sagt det som det er til de du evt. drar på date med. Da luker du fort ut de som bare er interessert i deg for et ligg.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #7 Skrevet 22. mai 2016 7 minutter siden, Honeyblossom skrev: Ville vært ærlig og sagt det som det er til de du evt. drar på date med. Da luker du fort ut de som bare er interessert i deg for et ligg. Fordi ingen har lyst på ONS med en jomfru lissom? Er nok av kyniske folk som ikke bryr seg. Anonymkode: 81dd0...859 2
Gjest Honeyblossom Skrevet 22. mai 2016 #8 Skrevet 22. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi ingen har lyst på ONS med en jomfru lissom? Er nok av kyniske folk som ikke bryr seg. Anonymkode: 81dd0...859 Muligens, men min erfaring er hvertfall at de som bare ville ha ons da jeg var jomfru plutselig ikke var like interessert lenger da jeg fortalte dem det.
Testosteron Skrevet 22. mai 2016 #9 Skrevet 22. mai 2016 Det bør ikke være noe problem at du er jomfru. Tvert imot, syns jeg. Bare vær deg selv og si ting akkurat som de er. Sett dine egne grenser og ikke la deg presse eller manipulere til noe du ikke selv vil. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #10 Skrevet 24. mai 2016 Takk for gode svar. Men jeg lurer på en ting, er det turn off for menn når damer er jomfru? Det fåtallet av oss damer har jo null erfaring i senga. TS Anonymkode: a28bd...112
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #11 Skrevet 24. mai 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for gode svar. Men jeg lurer på en ting, er det turn off for menn når damer er jomfru? Det fåtallet av oss damer har jo null erfaring i senga. TS Anonymkode: a28bd...112 Nei ikke I det hele tatt. Menn uten erfaring er ille, mens kvinner uten er gull. Anonymkode: 4143f...d83 5
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #12 Skrevet 24. mai 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei ikke I det hele tatt. Menn uten erfaring er ille, mens kvinner uten er gull. Anonymkode: 4143f...d83 Åå, så bra! Jeg tror jeg aldri ville ha gått for en mann uten erfaring, men så bra det ikke er gjensidig 😂😁 Takk snille mennesker, pga dere gleder jeg meg til å dra på date. Anonymkode: a28bd...112
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #13 Skrevet 25. mai 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Åå, så bra! Jeg tror jeg aldri ville ha gått for en mann uten erfaring, men så bra det ikke er gjensidig 😂😁 Takk snille mennesker, pga dere gleder jeg meg til å dra på date. Anonymkode: a28bd...112 Da håper jeg de avviser deg for det så får du smake likestilling. Anonymkode: 4143f...d83 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #14 Skrevet 25. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Da håper jeg de avviser deg for det så får du smake likestilling. Anonymkode: 4143f...d83 Ok, skjønner godt at innlegget kunne misforstås, men jeg mente at det sikkert ikke hadde blitt bra med to jomfruer i en alder av 20+. Hadde vært en annen sak om jeg hadde vært en godt erfaren kvinne. Anonymkode: a28bd...112
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #15 Skrevet 25. mai 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok, skjønner godt at innlegget kunne misforstås, men jeg mente at det sikkert ikke hadde blitt bra med to jomfruer i en alder av 20+. Hadde vært en annen sak om jeg hadde vært en godt erfaren kvinne. Anonymkode: a28bd...112 Burde ikke ha noe å si uansett. Liker man mannen for den han er så drita i om han er det eller ikke. Man må utforske den delen sammen uansett. Ingen er like og det vil ikke ha noe å si uansett. Derfor Anonymkode: 4143f...d83 2
Basun Skrevet 25. mai 2016 #16 Skrevet 25. mai 2016 Jeg har datet flere jomfruer. Det er flere av jentene i min omgangskrets som fremdeles er det og. Det er vel få menn som synes det er negativt. For noen har det ingenting å si, mens for andre er det utelukkende positivt. Lykke til☺ 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #17 Skrevet 25. mai 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Burde ikke ha noe å si uansett. Liker man mannen for den han er så drita i om han er det eller ikke. Man må utforske den delen sammen uansett. Ingen er like og det vil ikke ha noe å si uansett. Derfor Anonymkode: 4143f...d83 Jaja, er enig med deg der , det har vel ingenting å si☺ Beklager for at det jeg skrev kunne misforstås. Anonymkode: a28bd...112 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå