Gå til innhold

Jeg må fortelle han hva jeg føler.. Hvordan?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Long story short; Jeg har en kompis, som jeg datet fra august til februar. Fra februar til nå har vi vært friends with benefits. Det tok slutt for en uke siden.. Vi funket ikke sammen pga jeg ikke var en person som klarte å åpne meg og å vise affeksjon på den tiden. Og den tiden vi bare var FWB, så sa han ut av det blå at han har commitment issues, og jeg følte da at vi aldri kom til å bli sammen uansett.. 

Problemet er at han er drømmemannen! Han er på en måte manneversjonen av meg. Jeg vil ikke si at jeg elsker han, da det er ett veldig sterkt ord. Men jeg er utrolig glad i han.

Han er en sønn av en militærmann, og han vil gjerne jobbe innen forsvaret selv. Og fra min erfaring så er militærfolk ganske strenge og ordentlige. (No offense til de som er i militæret eller lignende! Jeg synes militæret er interessant selv, selv om jeg aldri kunne jobbet med noe innen det eller noe sånt). Det er han her og. Så selv om jeg følte jeg kunne være meg selv, så følte jeg uansett at det underbevisstheten tenkte hele tiden på at han er militærmann så jeg må oppføre meg sånn og sånn jeg og.. 

De siste dagene uten kontakt med han, så merker jeg en viss tomhet. Jeg vil bare begrave meg under dyna og grine, har ikke matlyst og vil bare at dagene skal gå.. 

Nå er det lørdag, og jeg har drukket litt (bare noen få øl, så er ikke full) og føler veldig for å fortelle han hva jeg føler. Jeg vet det kanskje er litt dumt når jeg har drukket, men det er bare da jeg virkelig klarer å få ut hva jeg virkelig føler uten å pynte på det. 

Problemet her er bare at jeg er virkelig ikke flink med ord. Jeg VET hva jeg føler, men klarer ikke å sette det ned svart på hvitt.. Ikke vet jeg hvordan jeg skal begynne å skrive dette her heller.. Så jeg bare lurte på om noen har noen tips til hvordan man kan begynne/hva man kan si uten at man risikerer å skremme bort mannen? Jeg skal selvfølgelig ikke bli så klissete som man ser på filmer, og true med å ta livet mitt hvis han ikke føler det samme.. Jeg er ikke så gærn :P 

Men jeg trenger bare å få det ut, og jeg blir gærn i huet av at jeg ikke klarer det!

Anonymkode: 8cc13...9d9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om noen har noen forslag til det jeg nevnte i HI, så hadde det vært topp! Men jeg glemte å legge til en sak til;

Han spurte for noen uker siden om jeg ville være med til syden med han i sommer da han ikke ville dra alene. Jeg sa kanskje, hvis jeg kunne klart å spare opp penger til det. 

Men nå føler jeg at jeg virkelig ikke klarer det, siden vi kun er venner. Så føler at dette må liksom bli en melding om at jeg gjerne kunne tenkt meg å reise med han, men siden jeg er forelska så tror jeg ikke jeg klarer det.. Og kanskje eventuelt si noe sånn som at følelsene mine er så sterke, at jeg tror egentlig ikke vi kan være venner i det hele tatt.. (Med andre ord selvfølgelig, da dette hørtes veldig rart ut..) 

Anonymkode: 8cc13...9d9

Skrevet

Kan du ikke bare si du vil være med til syden, eller at du vil møte ham og ta det derifra? Mulig du får en anledning til å si noe da? Kanskje han setter igang en samtale eller at det bare skjer naturlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...