Gå til innhold

Gavetips til nyetablerer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt meg hus! Og ettersom jeg er i 20-årene og kun har leid hybler/leiligheter tidligere, så trenger jeg "alt" av innredning.

Er så heldig å ha bursdag rett etter innflyttingen. Er det noen her som har tips til ting jeg kan ønske meg til huset? (fra familien) Tenker da mest på ting som ikke koster så mye, men som kan være fint å ha og morsomt å få når man flytter inn i hus for første gang - fra 0 til maks 1000 kroner, kanskje?

Jeg ønsker meg feks. noen planter, men det finnes sikkert smartere ting enn det som det går an å ønske seg :)

Anonymkode: e4cfc...3a2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du det du trenger av kjøkkenmaskiner? Hvis ikke, ville jeg ønsket meg kjøkkenmaskiner som jeg trenger og vet jeg kommer til å bruke mye (f.eks Brødrister, stavmixer, toastjern)

Strykebrett og strykejern (hvis du ikke har det fra før)

Anonymkode: a4961...3fb

AnonymBruker
Skrevet

Evt gavekort på Ikea

eller skoskap og garderobestativ og annet som du kan trenge fra Ikea. Du får mest for pengene på Ikea :)

Anonymkode: a4961...3fb

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips! :) Når det gjelder kjøkkenutstyr, så tror jeg faktisk at jeg har det meste - glemte å skrive det i førsteposten. Strykebrett var et godt tips, for det har jeg ikke fra før! Strykejern har jeg, men det er vel strengt tatt moden for utskiftning det også :tongue: Skriver begge deler opp på lista her nå.

Ikea ja, de har jo så mye fint! Synes både design, kvalitet og pris er bra der. Det eneste problemet er at det er over en time å kjøre dit, så jeg er litt usikker på om jeg har samvittighet til å sende foreldrene mine dit uten at jeg skal være med og kjøpe større ting samtidig :)

Anonymkode: e4cfc...3a2

AnonymBruker
Skrevet

Har du tenkt til å samle på finservice eller juleservice kan du ønske deg ting fra det. Klesskap/kommoder, kanskje. Eller hylle til badet eller gode håndduker. Fint, og godt sengetøy. Jeg vet ikke om du bruker sånt, men jeg har et slags treningsrom, så om du har tenkt på det så kan du ønske deg diverse treningsutstyr. Fatboy-type sakkosekk er fantastisk å ha. Har du uteareal? Hva med  gavekort på møbelbutikker sånn at du får kjøpt deg bord og stoler til uteplassen? Eller gode tepper som du kan tulle deg inn i på høsten. 

Anonymkode: 27d5b...9c1

AnonymBruker
Skrevet

Verktøy. Gressklipper. Snøskuffe. Havemøbler. Gardiner. Gulvtepper. 

Anonymkode: 8aed5...56e

AnonymBruker
Skrevet

Gavekort på kitchen, tilbords, ikea, bohus, kid/princess. 

Anonymkode: de149...736

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...