Gå til innhold

Rune Andersen

Gjest Keiserensnyeklær

Anbefalte innlegg

Gjest Keiserensnyeklær

Ser på TV2 nå. Åh, så fint å se en kjent person bruke stemmen sin og sin erfaring til noe så positivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sobril

Gjør vondt dette programmet selv om formålet er godt.

Jeg forstår ikke hvordan noen kan utsette barn for vold og/eller seksuelle overgrep :(

Aksjonen har foreløpig samlet inn 4 millioner kroner. Synes det var skuffende lite. 

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Sobril skrev:

Aksjonen har foreløpig samlet inn 4 millioner kroner. Synes det var skuffende lite. 

Hårreisende! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sobril
10 timer siden, skje skrev:

Hårreisende! 

Samtidig; hva var det "fadder-opplegget"? (ser det selvsagt når jeg går inn på siden til stiftelsen)

Mulig det ble nevnt, men jeg fikk det ikke med meg via tv2. Hvem blir man fadder for: Et barn? En aksje i stiftelsen?

Kanskje denne uklarheten gjorde at folk droppet å støtte? (selv gjorde jeg det på annet vis)

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keiserensnyeklær
4 timer siden, Sobril skrev:

Samtidig; hva var det "fadder-opplegget"? (ser det selvsagt når jeg går inn på siden til stiftelsen)

Mulig det ble nevnt, men jeg fikk det ikke med meg via tv2. Hvem blir man fadder for: Et barn? En aksje i stiftelsen?

Kanskje denne uklarheten gjorde at folk droppet å støtte? (selv gjorde jeg det på annet vis)

Ja, jeg syntes også dette "fadder-opplegget" ikke ble skikkelig forklart av det jeg så på TV2 i hvert fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...