Gjest Keiserensnyeklær Skrevet 21. mai 2016 #1 Del Skrevet 21. mai 2016 Ser på TV2 nå. Åh, så fint å se en kjent person bruke stemmen sin og sin erfaring til noe så positivt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 21. mai 2016 #2 Del Skrevet 21. mai 2016 Hva ser du? Og hva skjer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cement Skrevet 21. mai 2016 #3 Del Skrevet 21. mai 2016 http://www.vg.no/rampelys/oppvekst/rune-andersen-forteller-om-oppveksten-med-voldelig-far/a/23688741/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keiserensnyeklær Skrevet 21. mai 2016 #4 Del Skrevet 21. mai 2016 Aksjon Stine Sofies Stiftelse på TV2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 21. mai 2016 #5 Del Skrevet 21. mai 2016 (endret) Gjør vondt dette programmet selv om formålet er godt. Jeg forstår ikke hvordan noen kan utsette barn for vold og/eller seksuelle overgrep Aksjonen har foreløpig samlet inn 4 millioner kroner. Synes det var skuffende lite. Endret 21. mai 2016 av Sobril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skje Skrevet 21. mai 2016 #6 Del Skrevet 21. mai 2016 24 minutter siden, Sobril skrev: Aksjonen har foreløpig samlet inn 4 millioner kroner. Synes det var skuffende lite. Hårreisende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 22. mai 2016 #7 Del Skrevet 22. mai 2016 (endret) 10 timer siden, skje skrev: Hårreisende! Samtidig; hva var det "fadder-opplegget"? (ser det selvsagt når jeg går inn på siden til stiftelsen) Mulig det ble nevnt, men jeg fikk det ikke med meg via tv2. Hvem blir man fadder for: Et barn? En aksje i stiftelsen? Kanskje denne uklarheten gjorde at folk droppet å støtte? (selv gjorde jeg det på annet vis) Endret 22. mai 2016 av Sobril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keiserensnyeklær Skrevet 22. mai 2016 #8 Del Skrevet 22. mai 2016 4 timer siden, Sobril skrev: Samtidig; hva var det "fadder-opplegget"? (ser det selvsagt når jeg går inn på siden til stiftelsen) Mulig det ble nevnt, men jeg fikk det ikke med meg via tv2. Hvem blir man fadder for: Et barn? En aksje i stiftelsen? Kanskje denne uklarheten gjorde at folk droppet å støtte? (selv gjorde jeg det på annet vis) Ja, jeg syntes også dette "fadder-opplegget" ikke ble skikkelig forklart av det jeg så på TV2 i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg