AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #1 Skrevet 21. mai 2016 Hei, jeg hadde vært på frisøren da en jente på bussen holdt opp tlf og og bilde av meg. Jeg satt å så på, stirret rett i kameraet da jeg så blitzen gå av. Plutselig ser jenta at jeg satt å så rett på henne (så at hun så det når hun zooma inn på bildet) og når hun innså at hun hadde blitt ferska, så tittet hun forskrekka på meg. Jeg bare så på henne! Hva skal folk med bilder av fremmede egentlig?? Er det vanlig å legge det ut på nett eller sende til venner? Synes det er litt creepy.. - jente Anonymkode: a6c84...e4a 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #2 Skrevet 21. mai 2016 Slapp av, det er helt vanlig. Jeg pleier å ta bilde av fremmede jenter hele tiden. Bruker bildene som inspirasjon til mine onanistunder. Hilsen mann 43 Anonymkode: 584b8...877 7
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #3 Skrevet 21. mai 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slapp av, det er helt vanlig. Jeg pleier å ta bilde av fremmede jenter hele tiden. Bruker bildene som inspirasjon til mine onanistunder. Hilsen mann 43 Anonymkode: 584b8...877 Ha ha ha lover jeg ikke var særlig attraktiv i stygge mamma jeans og allværsjakka.. Anonymkode: a6c84...e4a
Gjest Margit Spat Skrevet 21. mai 2016 #4 Skrevet 21. mai 2016 (endret) dobbeltpost Endret 21. mai 2016 av Margit Spat
Gjest Margit Spat Skrevet 21. mai 2016 #5 Skrevet 21. mai 2016 Jeg har sett flere instagramprofiler som legger ut «morsomme» bilder de har sniktatt av folk. Det de egentlig gjør, er å mobbe.
OPIgirl Skrevet 21. mai 2016 #6 Skrevet 21. mai 2016 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slapp av, det er helt vanlig. Jeg pleier å ta bilde av fremmede jenter hele tiden. Bruker bildene som inspirasjon til mine onanistunder. Hilsen mann 43 Anonymkode: 584b8...877 Motbydelig. Og det er faktisk ikke lov å ta bilder av andre uten deres samtykke. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #7 Skrevet 21. mai 2016 Hva sa hun da du spurte henne hva hun skulle med bildet? Anonymkode: 945d9...a81
stan Skrevet 21. mai 2016 #8 Skrevet 21. mai 2016 10 minutter siden, OPIgirl skrev: Motbydelig. Og det er faktisk ikke lov å ta bilder av andre uten deres samtykke. Hvilken lov sier det?
michaeline__07 Skrevet 21. mai 2016 #9 Skrevet 21. mai 2016 Vet ikke hvorfor noen må ringe noen for å møte de for et såkalt snikbilde? Stemmer dette eller er det en trolletråd?
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #10 Skrevet 22. mai 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva sa hun da du spurte henne hva hun skulle med bildet? Anonymkode: 945d9...a81 Jeg var så ovverasket selv at jeg ikke sa noe til henne. synes det er ubehagelig! hun virka veldig ung da, bare 18 -19. Er selv 30. Tviler på at hun legger ut bildet når jeg sitter å stirrer rett i kameret? Husker også godt hvordan hun så ut. Anonymkode: a6c84...e4a 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #11 Skrevet 22. mai 2016 9 timer siden, michaeline__07 skrev: Vet ikke hvorfor noen må ringe noen for å møte de for et såkalt snikbilde? Stemmer dette eller er det en trolletråd? Ikke surr da, jeg troller ikke. Jeg ble tatt bilde av. Snikbilde med telefon er når du prøver å gjemme telefonen og ta et bilde av noen uten å bli sett. Litt spnn stalkerish. Anonymkode: a6c84...e4a
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #12 Skrevet 22. mai 2016 Det samme skjedde meg når jeg stod å ventet på mannen min før vi skulle inn på toget, jeg var innmari høygravid, full i vann og så ut som jeg hadde vært på på fyllefest i fjorten dager. Noen berter inne på toget begynte å smugfilme meg gjennom vinduet og forsøkte å late som ingen ting når jeg så dem. Mannen kom og jeg marsjerte inn i vogna og satte med på setet rett ved dem og gav dem det "onde auget". De flytta seg i løpet av 3 minutter og så ble hun ene tatt uten gyldig billett😉 Anonymkode: 98f2e...48d 7 1
Sofie er best Skrevet 22. mai 2016 #13 Skrevet 22. mai 2016 Jeg hater nor det skjer men husk alt kan skje
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #14 Skrevet 22. mai 2016 9 timer siden, michaeline__07 skrev: Vet ikke hvorfor noen må ringe noen for å møte de for et såkalt snikbilde? Stemmer dette eller er det en trolletråd? Hæ? Anonymkode: b2ec5...d0f 2
Sofie er best Skrevet 22. mai 2016 #15 Skrevet 22. mai 2016 Spoiler 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Anonymkode: b2ec5...d0f Samme hæ? Er dette innafor dette liksom
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #16 Skrevet 22. mai 2016 2 minutter siden, Sofie er best skrev: Vis skjult innhold Samme hæ? Er dette innafor dette liksom ? Anonymkode: b2ec5...d0f
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #17 Skrevet 22. mai 2016 Folk mangler folkeskikk enkelt og greit. Jævla creeps! Tatt både jenter og menn i å ta bilde av meg. Ekkelt. Neste gang skal jeg huske å ta bilde tilbake. Anonymkode: 2bde2...532 1
HomelessIcecream Skrevet 22. mai 2016 #18 Skrevet 22. mai 2016 (endret) Syns at det har blitt altfor vanlig (dessverre) å ta frem kamera i alle sammenheng og det er ikke mange som respekterer at man ikke ønsker å bli filmet. Det er helt vanlig at alle er utstyrt med kamera til enhver tid og alt skal deles. 10 timer siden, stan skrev: Hvilken lov sier det? Hvis du har tatt et bilde av en person, kan du ikke publisere bildet på internett eller vise det offentlig uten samtykke fra den som er avbildet (Åndsverkloven §45c). Fant ikke noe om å bare ta et bilde, men det er to fremmede, hvordan kan ts være sikker på at denne jenta ikke publiserer ? Kan hende hun tok bilde for å gjøre narr, kan hende t hun ville bare vise til ei venninne og kan hende at hun har en konto hvor hun gjør narr av folk. Hvem vet? Det er vel ikke direkte ulovlig, men det er litt i grenseland. Stygt er det i hvert fall. (Ville bare vise hva jeg fant ) Endret 22. mai 2016 av HomelessIcecream 2
stan Skrevet 22. mai 2016 #19 Skrevet 22. mai 2016 3 timer siden, HomelessIcecream skrev: Syns at det har blitt altfor vanlig (dessverre) å ta frem kamera i alle sammenheng og det er ikke mange som respekterer at man ikke ønsker å bli filmet. Det er helt vanlig at alle er utstyrt med kamera til enhver tid og alt skal deles. Hvis du har tatt et bilde av en person, kan du ikke publisere bildet på internett eller vise det offentlig uten samtykke fra den som er avbildet (Åndsverkloven §45c). Fant ikke noe om å bare ta et bilde, men det er to fremmede, hvordan kan ts være sikker på at denne jenta ikke publiserer ? Kan hende hun tok bilde for å gjøre narr, kan hende t hun ville bare vise til ei venninne og kan hende at hun har en konto hvor hun gjør narr av folk. Hvem vet? Det er vel ikke direkte ulovlig, men det er litt i grenseland. Stygt er det i hvert fall. (Ville bare vise hva jeg fant ) Jeg fant også disse lovene: Aktuelle lovbestemmelser: Lov om opphavsrett til åndsverk §§ 2, 24 og 45c, Straffeloven §§ 390 og 390a Domstolloven § 131 Se også denne artikelen om tema: https://foto.no/f/85881 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #20 Skrevet 22. mai 2016 15 timer siden, OPIgirl skrev: Motbydelig. Og det er faktisk ikke lov å ta bilder av andre uten deres samtykke. Det er lov å ta bilder til eget forbruk. Jeg legger de ikke ut offentlig. Selv om jeg egentlig burde, for de jentene jeg tar bilde av er av ypperste kvalitet, og utrolig bra onanimateriale. Det handler om å dele med brødre som trenger krydder og påfyll i hverdagen Hilsen mann 43 Anonymkode: 584b8...877
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå