AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #1 Skrevet 21. mai 2016 Hei! Jeg slutter å amme for 1,5 år siden. Ser nå at det fortsett kommer litt melk om jeg drar i brystene, går det an å få i gang melkeproduksjonen igjen? Har dere i så fall noen tips til hvordan? Anonymkode: 9e538...f53
GammelKaktus Skrevet 21. mai 2016 #2 Skrevet 21. mai 2016 I teorien skal det gå. Det er jo bare å stimulere brystene, håndmelking eller brystpumpe. https://ammehjelpen.no/artikkel/63/begynne-a-amme-igjen-etter-ammeslutt
Amarone Skrevet 21. mai 2016 #3 Skrevet 21. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg slutter å amme for 1,5 år siden. Ser nå at det fortsett kommer litt melk om jeg drar i brystene, går det an å få i gang melkeproduksjonen igjen? Har dere i så fall noen tips til hvordan? Anonymkode: 9e538...f53 Hvis du sluttet for så lenge som 1,5 år siden, hvorfor vil du egentlig starte igjen?
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #4 Skrevet 21. mai 2016 23 minutter siden, Amarone skrev: Hvis du sluttet for så lenge som 1,5 år siden, hvorfor vil du egentlig starte igjen? Fordi mitt barn er syk og lever per dags dato på morsmelk erstatning, hadde jeg sett dette komme så hadde ikke jeg sluttet. Det er da ikke snakk om forkjølelse men en langvarig sykdom med sykehus opphold. Ønsker derfor å amme. Anonymkode: 9e538...f53 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #5 Skrevet 22. mai 2016 Tror også det finnes nesespray som kan hjelpe? Hør på apoteket og gjerne prate med Ammehjelpen, du finner de på facebook. Anonymkode: 9d2d5...9a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå