Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i en dum situasjon nå. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Forteller jeg det er jeg redd hun ikke tror meg og tror jeg er ute etter å ødelegge. Jeg tror ikke han innrømmer det. 

I går var jeg på besøk hos de. Det regnet og jeg spurte om å låne paraply. Jeg måtte ta bus hjem.  Da insisterer han på å kjøre meg hjem siden det plaskregnet. Venninnen min hadde ikke noe problem med det. Etter 5 min i bilen med random snakk, så spør han om han kan bli med meg hjem og jeg kan massere han. Jeg trodde han først bare tullet. Han var helt seriøs. Han sa han var litt betatt av meg og likte meg fordi jeg større pupper enn henne. Jeg sa selvfølgelig nei, men han maste. "Kom igjen da. Hun får ikke vite det. Det blir mellom oss" Jeg sa NEI og gikk ut av bilen og smalt igjen døra da han stoppet utafor leiligheten. Makan til douch!  Jeg har ikke samvittighet til å gjøre noe sånt. 

Synes dere jeg bør fortelle henne det eller late som ingenting?  Det kommer til å bli skikkelig klein stemning neste gang jeg møter han. Det er sikkert og visst. 

Anonymkode: 873ed...3ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville fortalt det.

• Liker 6
Skrevet

Ingen vits, hun vil tro på ham og komme med beskyldninger om at du er avensjuk på hennes lykke.

Skrevet

Selvsagt burde du det.

• Liker 3
Skrevet
Et øyeblikk siden, kisskissbangbang skrev:

Selvsagt burde du det.

Nei, det er ikke selvsagt nei, for hvem tror du venninnen vil tro på?

Skrevet
1 minutt siden, O.G. skrev:

Ingen vits, hun vil tro på ham og komme med beskyldninger om at du er avensjuk på hennes lykke.

Pff. Hadde venninna mi fortalt meg noe sånt hadde jeg selvfølgelig trodd henne. 

• Liker 4
Skrevet

Pff. Hadde venninna mi fortalt meg noe sånt hadde jeg selvfølgelig trodd henne. 

Sier du nu ja.

Skrevet
Et øyeblikk siden, O.G. skrev:

Nei, det er ikke selvsagt nei, for hvem tror du venninnen vil tro på?

Som sagt, jeg hadde trodd på venninna mi. Og uansett hvem hun trur på så har i det minste TS sitt på det reine. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva. Hvordan kan en gutt få seg til å spørre sin kjærestes venninne om noe slikt? Er han helt mongleolodolid?

Anonymkode: 0b677...e7d

Skrevet

Som sagt, jeg hadde trodd på venninna mi. Og uansett hvem hun trur på så har i det minste TS sitt på det reine. 

Ja, men det er ikke verdt en skit her.

AnonymBruker
Skrevet

Så klart bør du si det. Han var jo fryktelig pågående OG i kjørbar/edruelig tilstand. 

Dersom venninnen din ikke tror deg har dere et tillitsproblem. Du har hvertfall ditt på det rene når du forteller det, og om hun ikke ønsker å tro på deg og heller holde seg med en løgnaktig og bedragersk fyr får det være hennes problem. Jeg har uansett ikke noen tanker om at hun ikke skulle tro deg. Hvorfor i all verden skulle hun ikke gjøre det? 

Anonymkode: 69d17...65e

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, O.G. skrev:

Ja, men det er ikke verdt en skit her.

Fordi du legger til grunn at hun ikke kommer til å tro på henne. Det kan ikke du vite. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde sagt det.

• Liker 2
Gjest Belle âme
Skrevet

Ditta ville eg likt å vite.

Skrevet
10 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Fordi du legger til grunn at hun ikke kommer til å tro på henne. Det kan ikke du vite. 

Du kan ikke legge til grunn for at hun vil tro på henne bare fordi du ville trodd venninna di heller.

Skrevet

Kan du heller forsøke å ta han til side neste gang dere møtes, og si at det der var virkelig ikke greit. Ta opp samtalen. Da har du bevis, så forteller du henne. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Lady skrev:

Kan du heller forsøke å ta han til side neste gang dere møtes, og si at det der var virkelig ikke greit. Ta opp samtalen. Da har du bevis, så forteller du henne. 

Ja det kan jeg gjøre. Hvis jeg får han på tomannshånd da. For jeg er redd hun ikke vil tro meg. At jeg bare er sjalu og vil ødelegge for de. Jeg kommer ikke over at han faktisk spurte om jeg kunne masere han!

Anonymkode: 873ed...3ff

Gjest Blue Ivy.
Skrevet

Å si det til henne kan være riski. For noen år tilbake, så fikk en venninne av meg se typen til en annen venninne være utro på fest. Hun sa det til venninna mi og hun trodde ikke på henne, men på typen som nektet. Hun var den eneste jenta på festen pluss hun som han var utro med. De andre gutta backa opp kompisen sin og sa venninnen bare diktet det opp. Så de var ikke venner mer for hun ville ikke være venn med en falsk venninne som hun sa, men hun fikk vite senere at han faktisk hadde vært utro på den festen og andre ganger. Så hun mistet både en venninne og kjæreste.

Men jeg støtter forslaget til Lady om å ta opp det han sier når du konfronterer han. Hun fortjener å vite det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...