Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kom nettopp hjem fra Syden og huden min er silkemyk.. selv om jeg har bada i både hav og badebasseng. Er det pga klor? Isåfall burde jo vannet i Norge klores og :) Vanligvis får jeg lett tørr hud spesielt legger, hender og ansikt men nå er jeg supersoft.. 

Anonymkode: c0197...4e2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi du smører deg veldig ofte når du er i syden. Med både solkrem og aftersun som regel. + at huden får puste siden du har på mye mindre klær.  Kald tørr luft gjør huden tørr, og det er jo det vi har her i Norge mesteparten av året. 

Anonymkode: b1e75...fcc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi du smører deg veldig ofte når du er i syden. Med både solkrem og aftersun som regel. + at huden får puste siden du har på mye mindre klær.  Kald tørr luft gjør huden tørr, og det er jo det vi har her i Norge mesteparten av året. 

Anonymkode: b1e75...fcc

Ååh det visste jeg ikke :) Føler jeg smører meg hele tiden i Norge og, men det hjelper ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

pga høy luftfuktighet?

Anonymkode: 0376c...c9c

• Liker 1
Skrevet

Det tror jeg ene og alene skyldes luftfuktighet kombinert med varme. Med en gang man setter seg på flyet hjem til Norge blir jo huden like tørr som før.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kom nettopp hjem fra Syden og huden min er silkemyk.. selv om jeg har bada i både hav og badebasseng. Er det pga klor? Isåfall burde jo vannet i Norge klores og :) Vanligvis får jeg lett tørr hud spesielt legger, hender og ansikt men nå er jeg supersoft.. 

Med mindre du har eget borevann, så er vannet i Norge tilsatt klor. 

Anonymkode: e40e2...f5f

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg fikk veldig myk og fin hud i Tyrkia, fordi jeg drakk mye vann o.l der 😊 Kroppen ble på den måten renset kontinuerlig, og tilført fuktighet innenfra og ut.

En svetter mye også, noe som er bra for huden.

Endret av SøtMelon
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har myk og glatt hud i ukesvis når jeg kommer hjem fra syden, tror det er fordi jeg svetter ut all dritten som sitter i ansiktet.

Anonymkode: a5433...f9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...