Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du en? Det har jeg:

Tore gikk ut på badet for å tørke seg rundt kjeften etter å ha kosa litt med dama si. Han tok en titt i speilet og så en tråd stikke ut mellom tenna. Han lukket øynene og sa stille til seg selv:

- Jeg håper det er en tepose!

Anonymkode: 7c553...e70

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:fnise::fnise::fnise:

Hva er forskjellen mellom en pizza og ei hore?

På pizzaen kan man velge om man vil ha med eller uten sopp.

AnonymBruker
Skrevet

hva er best av HIV eller mannfolk?

HIV, for det utvikler seg!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Toppen av perversitet? Ronke i sandpapir mens du leser dødsannonnser.....

Anonymkode: ea07e...579

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør du når du får gåsehud på pikken? Tar pikken sakte ut av gåsa og tenker jævlig nøye over sexlivet ditt!

Anonymkode: ea07e...579

• Liker 3
Skrevet

- Hvordan få kona til å skrike to ganger i løpet av en hyrdestund?

- Først tar du henne knallhardt bakfra. Deretter bruker du gardinene til å tørke med...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Professor Lund og hans kone gikk til sengs, men i steden for å sove slik hans kone gjorde, bestemte professoren seg for å lese litt. Hvert minutt eller så, så lente Lund seg over sin kone og kilte henne på musa. Etter et kvarter, snudde hans kone seg og sa:

- Nils!! Kan du være så snill og ikke hisse meg opp sånn! Jeg vil sove!!

- Men kjære, jeg hisser deg ikke opp, sa professoren, - jeg bare fukter fingeren min slik at jeg kan bla i boka mi!

Skrevet

En homo var vilt forelsket i en lege. Han oppsøkte sin utkårede på kontoret og fortalte at han hadde så vondt bak. Legen ba han brette ned buksa og legge seg på benken. Så stakk han inn en finger og spurte:

- Kjenner du noe?

- Nei, svarte homoen, - du må enda lenger inn. Legen brukte to og tre og fire og fem fingre og spurte hver gang om han kjente noe, men homoen svarte fortsatt nei. Til slutt stakk legen hele hånda opp i anus. Da kjente legen noe, tok godt tak og dro det ut. Det viste seg å være en nydelig, rød rose. Da snur homoen seg til legen og sier sukkersøtt:

- Den er til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...