Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kombinert hud og huden skriker etter fukt.
Har lurt på om jeg skal kjøpe meg en fuktighetskrem fra Decléor. Ser det er to typer. Hvilken skal jeg velge? Enten Hydra Floral Hydrating Rich Cream, eller Hydra Floral Hydrating light cream.  Hjelp?

Anonymkode: 59808...06b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har begge. Jeg anbefaler deg rich, den lette gir ikke så mye fukt. 

Anonymkode: d7a83...241

Skrevet

Anbefaler også Hydra floral Rich, den er absolutt best. :)

AnonymBruker
Skrevet

Søren. Nå kjøpte jeg den vanlige. Får håpe den ikke er så ille alikevell. 

Takk for svar dere. :) 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Søren. Nå kjøpte jeg den vanlige. Får håpe den ikke er så ille alikevell. 

Takk for svar dere. :) 

Hvor bestilte du? Du kan sikkert kontakte kundeservice og spørre om du kan bestilte rich isteden :) 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvor bestilte du? Du kan sikkert kontakte kundeservice og spørre om du kan bestilte rich isteden :) 

Bestilte på Nordicfeel.no.
Det var lurt, takk skal du ha. Da prøver jeg å kontakte kundeservice. :)  

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bestilte på Nordicfeel.no.
Det var lurt, takk skal du ha. Da prøver jeg å kontakte kundeservice. :)  

Har ikke bestilt derfra før, men regner med det går bra. Håper du blir fornøyd uansett :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes at rich-kremen er super om vinteren, men om sommeren blir den for fet for meg. Den gir godt med fukt, men samtidig kan den fort gjøre huden blank og bli "for mye" hvis du har tendenser til fet hud.

Selv har jeg kombinert hud, som er dehydrert og sensitiv, men som lett blir blank/fet om sommeren.

Så hvis du har ekstremt dehydrert hud som virkelig trenger fukt, vil jeg tro rich er god for deg, men hvis huden din er mer kombinert, og trenger fukt, men ikke ekstremt mye fukt, vil jeg tro light passer best.

Ett annet tips hvis huden din virkelig trenger mye fukt, er å kjøpe ett serum som gir fuktighet. Det vil hjelpe relativt mye mer enn fuktighetskrem, og fuktighetsmaske som du kan bruke noen kvelder i uken. Da kan man gjerne klare seg med en lettere fuktighetskrem som ikke gjør huden blank på dagtid.

Anonymkode: d251b...284

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Den 22.5.2016 at 23.08, AnonymBruker skrev:

Jeg synes at rich-kremen er super om vinteren, men om sommeren blir den for fet for meg. Den gir godt med fukt, men samtidig kan den fort gjøre huden blank og bli "for mye" hvis du har tendenser til fet hud.

Selv har jeg kombinert hud, som er dehydrert og sensitiv, men som lett blir blank/fet om sommeren.

Så hvis du har ekstremt dehydrert hud som virkelig trenger fukt, vil jeg tro rich er god for deg, men hvis huden din er mer kombinert, og trenger fukt, men ikke ekstremt mye fukt, vil jeg tro light passer best.

Ett annet tips hvis huden din virkelig trenger mye fukt, er å kjøpe ett serum som gir fuktighet. Det vil hjelpe relativt mye mer enn fuktighetskrem, og fuktighetsmaske som du kan bruke noen kvelder i uken. Da kan man gjerne klare seg med en lettere fuktighetskrem som ikke gjør huden blank på dagtid.

Anonymkode: d251b...284

Takk for svar. Jeg venter forsatt på "light" i posten. Leste litt mer om kremen, og da las jeg at rich kan fort bli for fet for sommeren. Så får håpe at light passer meg fint! Har du noen serum å anbefale?

Har kombinert hud som trenger fukt. 

AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Jeg venter forsatt på "light" i posten. Leste litt mer om kremen, og da las jeg at rich kan fort bli for fet for sommeren. Så får håpe at light passer meg fint! Har du noen serum å anbefale?

Har kombinert hud som trenger fukt. 

Jeg er veldig fornøyd med optimal Moisturising serum fra Matis 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...