Gjest Odense Skrevet 31. oktober 2004 #1 Del Skrevet 31. oktober 2004 For en stund siden så surfet jeg på noen sider som handler om graviditet/fødsler osv. Kom bort i en ganske snerten eggløsningstest..Husker ikke hvor , noen som vet? Var inne på bim.no , den var ikke der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 31. oktober 2004 #2 Del Skrevet 31. oktober 2004 KGs kvinneshop har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Odense Skrevet 31. oktober 2004 #3 Del Skrevet 31. oktober 2004 det var en test der en kunne taste inn den første dagen i siste menstruasjon, så kom det opp datoen en hadde eggløsning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 31. oktober 2004 #4 Del Skrevet 31. oktober 2004 Den sikreste måten er jo å ta en fysisk test da! Slike nettbaserte tester tar jo utgangspunkt i gjennomsnittlige fakta.. kroppene våre fungerer ikke alltid gjennomsnittlig! Lykke til med testingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2004 #5 Del Skrevet 1. november 2004 Cornelia; jeg trore du tenker på en "eggløsningskalkulator", altså en som beregner når sannsynlig eggløsning vil finne sted. Søk på eggløsning i graviditetsforumet, så får du opp svar. Tror det var Jens som spurte om dette for lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2004 #6 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg fant tråden igjen - den ligger nå på første side i Graviditet-forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå