AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #1 Skrevet 21. mai 2016 Det at jeg fort blir litt ukomfortabel rundt jenter, er det noe jeg må fikse på før jeg bør tenke tanken på å få meg dame? Har lite erfaring shø. Det er ofte meg selv det går på, at jeg føler jeg har lite å stille opp med. Hvorfor skal ho være intr. i meg? slike ting.. Anonymkode: 437e9...c6e
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #2 Skrevet 21. mai 2016 Drit i jenter for nå, fokuser på deg selv. Anonymkode: f9736...a73
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #3 Skrevet 21. mai 2016 Tenk at det faktisk kan føles helt likt for henne de fleste jenter vil også føle seg ukomfortable med å snakke med gutter de liker. Anonymkode: 88a02...953 4
Ringblomsten Skrevet 22. mai 2016 #4 Skrevet 22. mai 2016 Tror alle er litt ukomfortabel med å snakke med noen man liker de første gangene, men man må bare hoppe i det. Og stå i ukomfortabelheten også går det over. Dette får du til! 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #5 Skrevet 22. mai 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Det at jeg fort blir litt ukomfortabel rundt jenter, er det noe jeg må fikse på før jeg bør tenke tanken på å få meg dame? Har lite erfaring shø. Det er ofte meg selv det går på, at jeg føler jeg har lite å stille opp med. Hvorfor skal ho være intr. i meg? slike ting.. Anonymkode: 437e9...c6e Jenter kommer unna med å være usikre og utstråle lite selvtillit ....er det noe som tørker damer opp raskere enn sola i Sahara så er det mangel på selvtillit hos deg som mann. Anbefaler deg at du melder deg på profesjonelle bootcamps og får skikkelig veiledning. Anonymkode: 95153...d01
Lee Jones Skrevet 22. mai 2016 #6 Skrevet 22. mai 2016 Det er ikke uvanlig å være nervøs rundt jenter. Jenter er mer nervøse rundt gutter. Det handler om å lære seg å bli komfortabel utenfor din egen komfort sone. Se på jenter som om de er gutter. Kameratsnakk, ikke nervøs stamming.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå