Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det at jeg fort blir litt ukomfortabel rundt jenter, er det noe jeg må fikse på før jeg bør tenke tanken på å få meg dame?  Har lite erfaring shø. 

Det er ofte meg selv det går på, at jeg føler jeg har lite å stille opp med. Hvorfor skal ho være intr. i meg? slike ting..

Anonymkode: 437e9...c6e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Drit i jenter for nå, fokuser på deg selv.

Anonymkode: f9736...a73

AnonymBruker
Skrevet

Tenk at det faktisk kan føles helt likt for henne ;) de fleste jenter vil også føle seg ukomfortable med å snakke med gutter de liker. 

Anonymkode: 88a02...953

• Liker 4
Skrevet

Tror alle er litt ukomfortabel med å snakke med noen man liker de første gangene, men man må bare hoppe i det. Og stå i ukomfortabelheten også går det over. 

Dette får du til!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det at jeg fort blir litt ukomfortabel rundt jenter, er det noe jeg må fikse på før jeg bør tenke tanken på å få meg dame?  Har lite erfaring shø. 

Det er ofte meg selv det går på, at jeg føler jeg har lite å stille opp med. Hvorfor skal ho være intr. i meg? slike ting..

Anonymkode: 437e9...c6e

Jenter kommer unna med å være usikre og utstråle lite selvtillit ....er det noe som tørker damer opp raskere enn sola i Sahara så er det mangel på selvtillit hos deg som mann. 

Anbefaler deg at du melder deg på profesjonelle bootcamps og får skikkelig veiledning.

Anonymkode: 95153...d01

Skrevet

Det er ikke uvanlig å være nervøs rundt jenter. Jenter er mer nervøse rundt gutter. Det handler om å lære seg å bli komfortabel utenfor din egen komfort sone.

Se på jenter som om de er gutter. Kameratsnakk, ikke nervøs stamming.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...