Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et "problem", som jeg gjerne vil høre innspill fra menn på! 

Det har seg nemlig sånn at jeg blir veldig våt når jeg blir kåt. Veldig. Og dette sjenerer meg litt! Er det mindre deilig å ha sex med en veldig våt dame? Evt er det "ekkelt" når det blir så våt...? 

Hilsen usikker

Anonymkode: 7aba2...1c6

Videoannonse
Annonse
Gjest OverMyKnee
Skrevet

Når det blir veldig vått liker jeg å bruke fingrene på henne, få henne til å komme en gang eller tre.

Det bruker å roe ned saftproduksjonen litt 😉

Gjest OverMyKnee
Skrevet

Ååå, for å svare på det du spør om.. Nei, ikke mindre deilig og definitivt ikke ekkelt.

Mindre friksjon kan gjøre at pikken blir slappere, men jeg regner det for en bagatell. 

Skrevet

For min del er en deilig og våt kvinne noe av det fineste jeg kan kose med :smoke:

Gjest Coolaid
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har seg nemlig sånn at jeg blir veldig våt når jeg blir kåt. Veldig. Og dette sjenerer meg litt! Er det mindre deilig å ha sex med en veldig våt dame? Evt er det "ekkelt" når det blir så våt...? 

Hilsen usikker

Jeg syns det utelukkende er positivt. Jeg tenner på det :)

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hilsen usikker

Jeg hadde ikke hatt noe problem med det, liker veldig godt damer som blir plaskvåte ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Bruker å stikke inn to fingre i musa sammen med penis hvis jenta er veldig våt. Det fyller henne bedre opp å gir bedre friksjon. Eventuelt ha en dildo inni musa samtidig.

Anonymkode: d9427...d21

AnonymBruker
Skrevet

TS her! Takk for svar! 😊

Jeg synes det er direkte flaut at det blir en stor våt flekk etter meg. Er singel for tiden, og tidvis tar usikkerheten over for meg og jeg lar heller vær å ha sex.. Det er kjipt, for sex er jo noe av det deiligste som finnes! 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her! Takk for svar! 😊

Jeg synes det er direkte flaut at det blir en stor våt flekk etter meg. Er singel for tiden, og tidvis tar usikkerheten over for meg og jeg lar heller vær å ha sex.. Det er kjipt, for sex er jo noe av det deiligste som finnes! 

Skjønner deg godt. Jeg fikk en kommentar på akkurat det en av de siste gangene jeg hadde sex. Det hørtes ikke helt utelukkende positivt ut, for å si det sånn.

Har tenkt litt på det, for det stemmer jo at jeg kan bli veldig våt, men velger å tenke at det må da være bedre å være for våt enn for tørr, for det blir vi nok alle med alderen. Har ihvertfall ikke tenkt å la det plage  meg - sex er ikke rent og pent og perfekt - det er jo det som er gøy :)

Anonymkode: dbc7a...aa1

AnonymBruker
Skrevet

Flere innspill....?

Skrevet

Damer som blir skikkelig våte er topp! Da slipper man å lure på om  dama er kåt og tent, eller ikke. Våte flekker på sengetøyet er overhodet ikke et problem, bare å slenge i vaskemaskinen etterpå. Hvis det finnes menn som synes dette er et problem, er det jo bare å droppe dem, og finne en (eller flere) som vet å sette pris på våt mus ☺

Skrevet

Klart det ikke er noe problem at dama blir våt.

Det er jo det samme som om en mann skulle spørre om det er et problem for damer at han får ereksjon. Begge deler må til for å få til et allright samleie. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...