AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #1 Skrevet 21. mai 2016 Det er den holdningen jeg ser mange får, inkludert meg tydeligvis.. Overkroppen lener seg på en måte på hoftene. Hoftene går frem, slik at det ser ut som at nederste del av magen står ut. Mangel på muskler i overkroppen!? Anonymkode: 689be...e8c
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #2 Skrevet 21. mai 2016 Mangel på kjærnemuskler. Og sikkert mye stramme hofteleddsbøyer også. Folk sitter for mye. Anonymkode: 05e62...18f 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #3 Skrevet 21. mai 2016 Er det bare meg, eller er det særlig jenter/kvinner som har dette? De siger nesten sammen og hoftene "går foran" resten av kroppen. Anonymkode: f78ab...2c9
Gjest Ajax Skrevet 22. mai 2016 #4 Skrevet 22. mai 2016 Det er et resultat av for mye stillesitting i uergonomiske stillinger. Prøv å være bevisst på å trekke skuldrene bakover og nedover. Squats og markløft fikser opp i hoftestillingen. Og jeg vil også anbefale tøying og strikkøvelser. Bare søk på youtube for demonstrasjoner 😄
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #6 Skrevet 22. mai 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Mangel på kjærnemuskler. Og sikkert mye stramme hofteleddsbøyer også. Folk sitter for mye. Anonymkode: 05e62...18f Takk for svar. Blir hofteleddsbøylene stramme av sitting? Som sagt trener jeg nesten ikke nå, men går og står mye på jobb. Burde jeg begynne å trene igjen? Anonymkode: 689be...e8c
OPIgirl Skrevet 22. mai 2016 #7 Skrevet 22. mai 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Blir hofteleddsbøylene stramme av sitting? Som sagt trener jeg nesten ikke nå, men går og står mye på jobb. Burde jeg begynne å trene igjen? Anonymkode: 689be...e8c Om du bør begynne å trene igjen? Tror svaret sier seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå