Snurrepurre Skrevet 21. mai 2016 #1 Skrevet 21. mai 2016 Heisann! Disse er tatt fra dag 29-33/34.. Har urolig mye murringer, men ikke ømme bryster som jeg pleier å få 1-2 dager før inntil 2 dager etter EL. Er noen av disse positive? Eller må jeg belage meg på å vente enda litt til? Jeg har uregelmessig mens, så den kan komme alt fra dag 29-38.. :-)
Silfen Skrevet 21. mai 2016 #2 Skrevet 21. mai 2016 Ingen av de er positive. Muligens kan du ha hatt en positiv mellom 3 og 4 en gang. Husk at noen har ekstremt korte vinduer for positiv test, bare noen timer kanskje.
Gjest Theakri Skrevet 21. mai 2016 #3 Skrevet 21. mai 2016 Enig med Silfen! ser ut som det kan ha vært mellom 3 og 4 engang, siden de andre etter dette har blitt svakere, og nr 3 og 4 var ganske nære på å være positiv
Snurrepurre Skrevet 21. mai 2016 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2016 Får håpe dere har rett! Sist jeg ble gravid (endte dessverre i tidlig SA) så var testen sånn som dette bildet når jeg (tror) jeg hadde EL. Håper murringene jeg kjenner er ei spire på vei til å feste seg! ❤️ Men rart at ikke puppene har blitt såre. Hmm.. Ikke lett å bli klok på disse uregelmessige syklusene 🙈
Gjest Theakri Skrevet 21. mai 2016 #5 Skrevet 21. mai 2016 39 minutter siden, Snurrepurre skrev: Får håpe dere har rett! Sist jeg ble gravid (endte dessverre i tidlig SA) så var testen sånn som dette bildet når jeg (tror) jeg hadde EL. Håper murringene jeg kjenner er ei spire på vei til å feste seg! ❤️ Men rart at ikke puppene har blitt såre. Hmm.. Ikke lett å bli klok på disse uregelmessige syklusene 🙈 Kanskje det at du ikke har ømme pupper er et tegn? you never know! krysser fingrene for deg
Snurrepurre Skrevet 21. mai 2016 Forfatter #6 Skrevet 21. mai 2016 (endret) 6 minutter siden, Theakri skrev: Kanskje det at du ikke har ømme pupper er et tegn? you never know! krysser fingrene for deg Sist jeg fikk to blå så var brystene kjempeømme, men det kan kanskje være ulikt denne gangen? Er lov å håpe litt, hadde vært moro om det etter nøyaktig ett år etter pilleslutt satt en liten spire 💜 Endret 21. mai 2016 av Snurrepurre
Gjest Theakri Skrevet 21. mai 2016 #7 Skrevet 21. mai 2016 1 minutt siden, Snurrepurre skrev: Sist jeg fikk to blå så var brystene kjempeømme, men det kan kanskje være ulikt denne gangen? Er lov å håpe litt, hadde vært moro om det etter nøyaktig ett år etter pilleslutt satt en liten spire 💜 så koselig! vi satser på at det er et tegn denne gangen du må holde oss oppdatert på hva som skjer
Snurrepurre Skrevet 21. mai 2016 Forfatter #8 Skrevet 21. mai 2016 2 minutter siden, Theakri skrev: så koselig! vi satser på at det er et tegn denne gangen du må holde oss oppdatert på hva som skjer Det skal jeg gjøre! :D
emhanse Skrevet 21. mai 2016 #9 Skrevet 21. mai 2016 1 time siden, Snurrepurre skrev: Sist jeg fikk to blå så var brystene kjempeømme, men det kan kanskje være ulikt denne gangen? Er lov å håpe litt, hadde vært moro om det etter nøyaktig ett år etter pilleslutt satt en liten spire 💜 Enig med de andre her, trolig positiv mellom 3 og 4. Denne ppen hadde jeg også bare neeeesten positive tester, men tempingen viste at jeg hadde el. Så har tydeligvis hatt "et kort vindu" for positiv. Jeg får alltid såre brystvorter når jeg har EL, og sist jeg også ble gravid som endte i MA, hadde jeg såre brystvorter hele tida. Nå er de borte, så for min del håper jeg også at det er like normalt at de ikke kommer ved en liten spire, som at de kommer.. For meg. Kjenner selv masse stikkinger og murringer og håper såå på en liten valentinsbaby. Hvor mange dpo er du evt? 1 år siden jeg også slutta på p pillene:-D
Snurrepurre Skrevet 21. mai 2016 Forfatter #10 Skrevet 21. mai 2016 Et øyeblikk siden, emhanse skrev: Enig med de andre her, trolig positiv mellom 3 og 4. Denne ppen hadde jeg også bare neeeesten positive tester, men tempingen viste at jeg hadde el. Så har tydeligvis hatt "et kort vindu" for positiv. Jeg får alltid såre brystvorter når jeg har EL, og sist jeg også ble gravid som endte i MA, hadde jeg såre brystvorter hele tida. Nå er de borte, så for min del håper jeg også at det er like normalt at de ikke kommer ved en liten spire, som at de kommer.. For meg. Kjenner selv masse stikkinger og murringer og håper såå på en liten valentinsbaby. Hvor mange dpo er du evt? 1 år siden jeg også slutta på p pillene:-D Vi er jo i samme båt da @emhanse! Spennende! :D jeg hadde EL antagelig mellom 16-17mai om ELtestene stemmer med det vi tror :-). Men som sagt, ingen ømme pupper. Dét er litt snålt, dersom EL har vært. Men så kan jo graviditetstegn være så mye forskjellig, så er klart jeg øyner et håp likevel... Hehe :-) tenker jeg tester til fredag. Når hadde/har du EL? :-)
emhanse Skrevet 22. mai 2016 #11 Skrevet 22. mai 2016 9 timer siden, Snurrepurre skrev: Vi er jo i samme båt da @emhanse! Spennende! :D jeg hadde EL antagelig mellom 16-17mai om ELtestene stemmer med det vi tror :-). Men som sagt, ingen ømme pupper. Dét er litt snålt, dersom EL har vært. Men så kan jo graviditetstegn være så mye forskjellig, så er klart jeg øyner et håp likevel... Hehe :-) tenker jeg tester til fredag. Når hadde/har du EL? :-) Jeg hadde EL 16-17.mai selv;-D Vet ikke om jeg tør teste allerede til fredag, da skuffelsen blir så store om den er blendahvit. Tenkte prøve vente til søndag, men tester du fredag så blir jeg helt sikkert grisenysgjerrig selv🙈 1
Snurrepurre Skrevet 22. mai 2016 Forfatter #12 Skrevet 22. mai 2016 38 minutter siden, emhanse skrev: Jeg hadde EL 16-17.mai selv;-D Vet ikke om jeg tør teste allerede til fredag, da skuffelsen blir så store om den er blendahvit. Tenkte prøve vente til søndag, men tester du fredag så blir jeg helt sikkert grisenysgjerrig selv🙈 Hehe! Vet av erfaring at jeg ikke klarer å vente om jeg vet at det er en sjanse for to blå, OM jeg er gravid 😁 Skal holde deg oppdatert 👍🏻👍🏻👍🏻♥️😄 Og du må holde meg også oppdatert!
emhanse Skrevet 22. mai 2016 #13 Skrevet 22. mai 2016 1 time siden, Snurrepurre skrev: Hehe! Vet av erfaring at jeg ikke klarer å vente om jeg vet at det er en sjanse for to blå, OM jeg er gravid 😁 Skal holde deg oppdatert 👍🏻👍🏻👍🏻♥️😄 Og du må holde meg også oppdatert! Igår var jeg så rolig og avslappet rundt dette... Tenkte at det her går fint, ingenting å stresse med. Tester til helga. Er den negativ prøver vi bare igjen eller tar pause i sommer... Idag renner bare tårene over hvor håpløst alt er og hvor urettferdig det er at jeg har kjempet ett år, mistet i uke 10 (fikk lov å glede seg i hele 6 uker over at det endelig var vår tur) og ennå ikke gravid... Drit altså! Bare en skikkelig dritdag! Føler omtrent ingen symptomer annet enn kraftige korsryggsmerter og stikkinger, strekkinger og murringer i livmor.. Men føler idag at det sikkert ikke er noe:-/ Sikkert bare vanlig. Klaffer sikkert ikke denne måneden heller... 😪
Gjest Theakri Skrevet 22. mai 2016 #14 Skrevet 22. mai 2016 1 time siden, emhanse skrev: Igår var jeg så rolig og avslappet rundt dette... Tenkte at det her går fint, ingenting å stresse med. Tester til helga. Er den negativ prøver vi bare igjen eller tar pause i sommer... Idag renner bare tårene over hvor håpløst alt er og hvor urettferdig det er at jeg har kjempet ett år, mistet i uke 10 (fikk lov å glede seg i hele 6 uker over at det endelig var vår tur) og ennå ikke gravid... Drit altså! Bare en skikkelig dritdag! Føler omtrent ingen symptomer annet enn kraftige korsryggsmerter og stikkinger, strekkinger og murringer i livmor.. Men føler idag at det sikkert ikke er noe:-/ Sikkert bare vanlig. Klaffer sikkert ikke denne måneden heller... 😪 får helt vondt av deg emhanse og får bare lyst til å gi deg en stooooor klem om det er en trøst så hugs at det er mange av oss som føler akkurat det samme, men en gang blir det vår tur! Jeg krysser fingrene for dere (og meg selv)
Snurrepurre Skrevet 22. mai 2016 Forfatter #15 Skrevet 22. mai 2016 3 timer siden, emhanse skrev: Igår var jeg så rolig og avslappet rundt dette... Tenkte at det her går fint, ingenting å stresse med. Tester til helga. Er den negativ prøver vi bare igjen eller tar pause i sommer... Idag renner bare tårene over hvor håpløst alt er og hvor urettferdig det er at jeg har kjempet ett år, mistet i uke 10 (fikk lov å glede seg i hele 6 uker over at det endelig var vår tur) og ennå ikke gravid... Drit altså! Bare en skikkelig dritdag! Føler omtrent ingen symptomer annet enn kraftige korsryggsmerter og stikkinger, strekkinger og murringer i livmor.. Men føler idag at det sikkert ikke er noe:-/ Sikkert bare vanlig. Klaffer sikkert ikke denne måneden heller... 😪 Åh føler så med deg!! Jeg svinger opp og ned hver eneste dag. I ett øyeblikk er dere greit, mens et annet føles det urettferdig og håpløst ut. Men snart er vi der ❤️ Plutselig sitter det en spire som blir til en deilig liten baby 💙♥️ 1
Snurrepurre Skrevet 22. mai 2016 Forfatter #16 Skrevet 22. mai 2016 ELtesten i dag! Ser ut til at EL må ha vært.. Så da får jeg sitte her og kjenne skiiiikkelig etter Hehe. Kjenner veldig murringer.. Men det er det eneste! Ikke varm, trøtt eller såre brystvorter som jeg fikk 4 DPO sist.. For om det stemmer at EL var sist mandag, så skal jeg jo være 4-5 DPO nå. Hmmmmm
emhanse Skrevet 22. mai 2016 #17 Skrevet 22. mai 2016 4 timer siden, Snurrepurre skrev: ELtesten i dag! Ser ut til at EL må ha vært.. Så da får jeg sitte her og kjenne skiiiikkelig etter Hehe. Kjenner veldig murringer.. Men det er det eneste! Ikke varm, trøtt eller såre brystvorter som jeg fikk 4 DPO sist.. For om det stemmer at EL var sist mandag, så skal jeg jo være 4-5 DPO nå. Hmmmmm Akkurat som meg... Krysser alt jeg har for valentinbabyer på oss, iallfall vårbaby 2017👶💜 1
emhanse Skrevet 22. mai 2016 #18 Skrevet 22. mai 2016 6 timer siden, Theakri skrev: får helt vondt av deg emhanse og får bare lyst til å gi deg en stooooor klem om det er en trøst så hugs at det er mange av oss som føler akkurat det samme, men en gang blir det vår tur! Jeg krysser fingrene for dere (og meg selv) 6 timer siden, Theakri skrev: får helt vondt av deg emhanse og får bare lyst til å gi deg en stooooor klem om det er en trøst så hugs at det er mange av oss som føler akkurat det samme, men en gang blir det vår tur! Jeg krysser fingrene for dere (og meg selv) Føles litt bedre nå.. Tusen takk for hyggelige meldinger💜 Må vel bare prøve finne en måte og holde håpet oppe... 1
Snurrepurre Skrevet 22. mai 2016 Forfatter #19 Skrevet 22. mai 2016 44 minutter siden, emhanse skrev: Akkurat som meg... Krysser alt jeg har for valentinbabyer på oss, iallfall vårbaby 2017👶💜 Det får vi ❤️❤️ Krysser alt for oss, her au 😁♥️ Ja, hold motet oppe kjære deg! Det er tøft når man venter og venter, men den som venter på noe godt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå