AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #1 Skrevet 21. mai 2016 Jeg har tidligere slitt med mobbing, og hadde nesten ingen venner på ungdomsskolen og videregående. Venninnen fra barndommen flyttet og sluttet seff. Jeg har aldri vært spesielt redd for stoff, men mamma har alltid mast om at jeg skal passe på hvem jeg er med, og at jeg skal passe glasset mitt. Jeg kom veldig naturlig i prat i med noen på jobb hvor jeg er ganske ny, og følte kanskje endelig at ensommheten går over. Vi sitter der da, hjemme hos en av de og jeg med tillitsproblemer er litt skeptisk men prøver å ikke vise det. De tar frem jointen de.. Dette skjedde sist jeg flyttet til nytt sted og. Fikk meg en venninne første dagen (flyttet langt vekk for å ta siste året på vgs). Ble med henne hjem, en kompis av henne kom hentet oss, så begynte de å røyke. For litt sidebesøkte jeg barndomsvenninnen min der hun bor nå. Vi begynte å feste, etter hvert var hasjen på plass. Jeg vet ikke...men er ikke dette så farlig som mamma skal ha det til? Eller har det med at lite suksessrike ensomme mennesker tiltrekker seg slik, eller? Anonymkode: cb262...842
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #2 Skrevet 21. mai 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke...men er ikke dette så farlig som mamma skal ha det til? Eller har det med at lite suksessrike ensomme mennesker tiltrekker seg slik, eller? Anonymkode: cb262...842 Jo det er farlig! Din mor har rett. Anonymkode: fd561...9f9 1
Sulosi Skrevet 21. mai 2016 #3 Skrevet 21. mai 2016 Hør på din mor. Hasj var ganske utbredt når hun var ung også så hun vet hva hun snakker om. Ta standpunkt og våg å si ifra neste gang noen tar frem en joint, det er første steg for å finne venner som ikke røyker. 1
Mari Y Skrevet 21. mai 2016 #4 Skrevet 21. mai 2016 Jeg synes din mor har helt rett. Foreldre er opptatt av hvordan barna deres har det, hun hadde ikke frarådet deg om hun ikke hadde vært det. Sett deg selv litt inn hvordan det ville opplevdes å ha et barn som bruker stoff. Hvordan tror du selv du hadde opplevd det? Jeg forstår at du ikke har hatt det greit iht mobbing, men prøv å forstå at du ødelegger kun for deg selv, ved å bruke stoff. Moren din gjør jo det som er riktig, hun bryr seg om at du ikke skal ødelegge deg selv. Jeg mener at du bør oppsøke hjelp, finne noen å prate med. For det høres ut som det tærer veldig på, de tingene du har opplevd. Du kan også sjekke ut Sidetmedord.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå