AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #1 Skrevet 21. mai 2016 Mr M og jeg har datet nå i lengre tider (ikke offisielt sammen) og mr M begynner nå å snakke om at han ønsker trekant fordi han tenner på tanken om å se meg med en annen jente. For min del går dette egentlig helt greit, men det er ikke noe jeg har vært borte i før! Han mener at det er enkelt å få til og at jeg bare skal spørre ei venninne, for hvis jeg spør nok så vil jeg lett kunne ordne til noe. Jeg på min side synes det blir litt kleit å spørre venninner fordi det er venninner! Jeg har et nært forhold til venninnene mine og jeg vet jo hvilke seksuelle preferanser de har og ingen av dem er spesielt frigjorte på det området. Grunnen til at han mener venninner er beste løsningen er fordi da kan det bli gjentatt og jeg som kvinne lettere kan overtale ei til å bli med. Hvor finner man jenter som er med på slikt? (Ut over internett...) Anonymkode: a2572...f6c
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #2 Skrevet 21. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor finner man jenter som er med på slikt? På byen. Aldri ha trekant med venninner. Når det er sagt skjønner jeg ikke hvorfor du er så oppsatt på å tilfredsstille denne fyren, han ser jo på deg som en billig sexleke. Anonymkode: ae9cc...e2f 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #3 Skrevet 21. mai 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: På byen. Aldri ha trekant med venninner. Når det er sagt skjønner jeg ikke hvorfor du er så oppsatt på å tilfredsstille denne fyren, han ser jo på deg som en billig sexleke. Anonymkode: ae9cc...e2f Takk Kanskje jeg liker tanken selv? Jeg gjør ikke ting jeg ikke selv vil og alt går i det tempo jeg selv trives med. Anonymkode: a2572...f6c
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #4 Skrevet 21. mai 2016 Jeg har hatt trekant med en venninne og typen hennes flere ganger. Det har gått helt fint, vi er venner fremdeles, men det er en sjanse å ta. Du må tåle at vennskapet kan ryke. Jeg er relativt frigjort og åpen om seksualitet, så regner med at det var derfor venninnen min spurte meg i utgangspunktet. Anonymkode: cc63a...d59
Gjest Coolaid Skrevet 22. mai 2016 #5 Skrevet 22. mai 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Mr M og jeg har datet nå i lengre tider (ikke offisielt sammen) og mr M begynner nå å snakke om at han ønsker trekant fordi han tenner på tanken om å se meg med en annen jente. For min del går dette egentlig helt greit, men det er ikke noe jeg har vært borte i før! Han mener at det er enkelt å få til og at jeg bare skal spørre ei venninne, for hvis jeg spør nok så vil jeg lett kunne ordne til noe. Jeg på min side synes det blir litt kleit å spørre venninner fordi det er venninner! Jeg har et nært forhold til venninnene mine og jeg vet jo hvilke seksuelle preferanser de har og ingen av dem er spesielt frigjorte på det området. Grunnen til at han mener venninner er beste løsningen er fordi da kan det bli gjentatt og jeg som kvinne lettere kan overtale ei til å bli med. Hvor finner man jenter som er med på slikt? (Ut over internett...) Anonymkode: a2572...f6c Grunnen til at han vil at du skal få med en venninnen er at det er lettest for ham. Og han vil se deg med en annen jente? - Han vil nok ha seg med en annen jente... det er kanskje greiest å være ærlig om det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå