Gå til innhold

Er det normalt å ikke si noe etter ONS?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ONS med en fra Tinder for 1 uke siden. Forventet å få en "takk for i natt" melding eller et eller annet, bare sånn for å være høflige, og som regel er det jo mannen som gjør det først. Men han her har jeg ikke hørt et kvekk fra, matchen er fortsatt der, han har ikke slettet den. Syntes det er litt rart, sexen var ikke såå dårlig. 

Er dette normalt? Jeg er ny på dette feltet som dere skjønner. (Nei, jeg vil ikke date han, men det går vel an å være høflig etter å ha hatt sex?) 

Anonymkode: 253b5...044

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Personlig så liker jeg at lite blir sagt, både under ONS og etterpå. Få ut vedkommende fort som fy og ingen kontakt.

Anonymkode: 805e6...eb8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

ons er ons. Puling og ferdig med det.

Anonymkode: 22e8c...e52

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Etter min erfaring gir man ikke en lyd fra seg i etterkant - med mindre man ønsker å gjenta det, eller ønsker noe mer fra vedkommende. Altså er nok grunnen til at han ikke har skrevet noe, sannsynligvis fordi han verken ønsker å date deg eller ha mer sex. Det er kanskje en sjanse for at han venter på at du skal skrive noe først, men jeg holder en knapp på den første grunnen.

Og ja.. det er nok veldig normalt å ikke gi en lyd fra seg etter ONS. Sånn har det vært med flere av mine ONS, og med flere av mine venninners ONS. Etter hva jeg har hørt fra venninner, pleier tinder-ONS sjelden å ha noe mer kontakt i ettertid. 

Er enig i at det egentlig er ganske uhøflig å ikke "takke for kvelden", men jeg har bare lært meg at det er slik sjekkemarkedet er.

Jeg ville ikke tenkt noe mer på han der. Dere begge fikk sex, og det er jo flott. :) 

Anonymkode: 158da...d00

• Liker 2
Gjest snerk1234
Skrevet (endret)

Hvis dette var en planlagt ONS, og ikke en date som endte med sex, så ville jeg ikke forventet så mye omsorg i ettertid med mindre det ga mersmak. Skjønner det virker litt merkelig! Man må nok være litt følelsesmessig flat og legge vanlig logikk/tankegang til side når man oppsøker slik kortvarig oppmerksomhet. Han tenker sikkert i den banen selv. :) 

Endret av snerk1234
Skrevet

Jeg snakker med folk om jeg har hatt ons med dem,  men stort sett om jeg treffer dem live.  Ikke så vanlig at meldinger sendes.  

Skrevet

Om det ikke er en superfylla-ONS, hvor ingen egentlig er sikker på hvem den andre var, om det var en annen der og/eller kjønnet på motparten, så anser jeg det som normal høflighet å prate litt etterpå? Om en har pratet ei stund i lag og bestemmer seg for å møtes, så må det jo være for at man liker personen til en viss grad - og dermed ville det vært unaturlig for meg å kutte all kontakt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker ikke å si noe før de plutselig har funnet meg på Facebook eller møter meg på butikken. Overraskende hvor lett det er å finne meg (bruker vanligvis kun fornavn og forsvinner så fort det lar seg gjøre).

Skrevet

Har jeg sex med venner fordi jeg er for full så kontakter jeg de aldri etterpå. 

Tar jeg med noen hjem fra byen så kontakter jeg de ikke.

Skrevet

Hvis dama er veldig fin så sender jeg en takk, i håp om et par numre til. Ellers glemmer jeg dem så fort som mulig.

Gjest Rose11
Skrevet

ONS er kun sex og ikke noe mer. Hvis jeg har ONS, så forventer jeg ikke å høre noe fra han og vet det kun var sex og ikke noe mer. Jeg tror de fleste menn ikke liker at dama blir klengete etter ONS og ikke sender flere meldinger eller forventer noe mer. Hører du ikke noe mer fra han, så er han ikke interessert i noe mer. Han ville bare pule og thats it. 

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Vi pratet noen dager via Tinder før vi møttes, og møttes edru. Så var ikke noe grisefyllagreie. Var planlagt på et vis at det bare var sex, men..  Syntes det er supermerkelig å ikke ytre et ord i etterkant,men regner med han hadde fjernet matchen på Tinder om han absolutt ikke vil risikere mer kontakt? Jeg er som sagt ikke intr i å date han, det var heller ikke derfor vi møttes, men er ny i ONS verden og var ikke klar over at det var så brutalt som å knulle og aldri si et ord igjen, hvertfall ikke når det var avtalt på forhånd og han har mulighet for å ta kontakt. 

Skrevet
18 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Om det ikke er en superfylla-ONS, hvor ingen egentlig er sikker på hvem den andre var, om det var en annen der og/eller kjønnet på motparten, så anser jeg det som normal høflighet å prate litt etterpå? Om en har pratet ei stund i lag og bestemmer seg for å møtes, så må det jo være for at man liker personen til en viss grad - og dermed ville det vært unaturlig for meg å kutte all kontakt.

Dette! 👍

Jeg har aldri opplevd å ikke snakke med personen igjen.

Skrevet

Men DU sier jo heller ingenting, TS, du er jo AKKURAT lik denne mannen!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han ville vel bare ha sex den ene gangen da. Jeg hadde ONS med en fyr etter en fuktig helg på byen, fikk melding dagen derpå hvor han takket for inatt og sa han håpet å høre fra meg igjen. Vi møttes for sex over ett par måneder. Andre he jeg bare møtt den ene gangen å vi har ikke takket hverandre for sexen. Om du vil treffe han igjen kan jo DU sende han en melding å høre.

Anonymkode: 683bb...24b

AnonymBruker
Skrevet

SMS-dama? 

Nei ONS er ofte så kleint at man bare vil glemme hele fadesen. Ergo tar man ikke kontakt. Men var det snakk om en date som ble til sex, så burde man gi lyd fra seg. Gjelder begge parter like mye. Den som ønsker å møtes flere ganger sender en melding. 

Anonymkode: cb06c...abd

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han ville vel bare ha sex den ene gangen da. Jeg hadde ONS med en fyr etter en fuktig helg på byen, fikk melding dagen derpå hvor han takket for inatt og sa han håpet å høre fra meg igjen. Vi møttes for sex over ett par måneder. Andre he jeg bare møtt den ene gangen å vi har ikke takket hverandre for sexen. Om du vil treffe han igjen kan jo DU sende han en melding å høre.

Jeg vil ikke treffe han igjen.. føler folk er så hissige her inne(?).. Jeg skrev jeg er ny på ONS og lurte på om dette var normal "etikkette". Er jo også delt virker det som: enkelte skriver at de aldri har opplevd å IKKE høre fra ONS igjen med en "takk for inatt" melding og andre skriver at det er helt ute å forvente... Så da er det tydeligvis veldig forskjellig, jeg var kanskje "uheldig" og hadde ONS med en som absolutt ikke likte det, men som løy og sa han hadde det kjempebra o.l. Jaja.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke treffe han igjen.. føler folk er så hissige her inne(?).. Jeg skrev jeg er ny på ONS og lurte på om dette var normal "etikkette". Er jo også delt virker det som: enkelte skriver at de aldri har opplevd å IKKE høre fra ONS igjen med en "takk for inatt" melding og andre skriver at det er helt ute å forvente... Så da er det tydeligvis veldig forskjellig, jeg var kanskje "uheldig" og hadde ONS med en som absolutt ikke likte det, men som løy og sa han hadde det kjempebra o.l. Jaja.

Hissig? Da har du lest det jeg skrev med feil tone. Jeg er langt fra hissig ☺️

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hissig? 

Det finnes ingen andre regler for ONS enn at det er et simpelt ligg som skjer en gang. 

Anonymkode: cb06c...abd

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hissig? Da har du lest det jeg skrev med feil tone. Jeg er langt fra hissig ☺️

Ok, da misforstod jeg, var derfor jeg skrev (?) :) beklager! Følte det var litt sånn "duuh, hva forventer du" aktig fra enkelte...hehe. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...