Gå til innhold

Bli kjent med andre foreldre!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!  ☺ Lurer på om det er noen med barn på Nordmøre (Kristiansund) som har lyst til å bli kjent? Har en gjeng single venner og vennepar, men de er alle sammen barnløse, enn så lenge værtfall. Har et barn på 2.5 år og det hadde vært artig å bli kjent med andre foreldre og barn! ☺  Noen fler som ønsker det samme kanskje? 

Anonymkode: 03358...6dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går barnet i barnehage? Da kan du evt invitere til leketreff hjemme hos deg, naturlig at foreldre til den lille gjesten blir med, og en fin start på nye vennskap! :)

• Liker 1
Skrevet

Bor i området, du kan  sende meg en pm ☺

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Lykkehjerte skrev:

Går barnet i barnehage? Da kan du evt invitere til leketreff hjemme hos deg, naturlig at foreldre til den lille gjesten blir med, og en fin start på nye vennskap! :)

Går i barnehage ja, og stortrives ☺ men det har foreløbig ikke vært naturlig å ta noe særlig intinativ til å treffes etter barnehagen. Mulig det blir lettere når barna blir eldre...Møter ikke på de andre foreldrene så veldig ofte ved henting/bringing. Eller.. De fleste er så stresset så da blir det oftest med et hei bare 😉 men takk for tips! ☺

AnonymBruker
Skrevet

Oh..seriøst... ønsker du det?
Jeg gjør alt jeg kan for å ikke bli kjent med andre foreldre, kan ikke fordra overfladiske samtaler eller samtaler som kun omhandler unger.

Anonymkode: 39f1b...baf

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Oh..seriøst... ønsker du det?
Jeg gjør alt jeg kan for å ikke bli kjent med andre foreldre, kan ikke fordra overfladiske samtaler eller samtaler som kun omhandler unger.

Anonymkode: 39f1b...baf

Ja det ønsker jeg! Noen å diskutere barn med bortsett fra med samboer og familie ville vært kjempekoslig faktisk! ☺ og en venn til barnet mitt på fritida ☺

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!  ☺ Lurer på om det er noen med barn på Nordmøre (Kristiansund) som har lyst til å bli kjent? Har en gjeng single venner og vennepar, men de er alle sammen barnløse, enn så lenge værtfall. Har et barn på 2.5 år og det hadde vært artig å bli kjent med andre foreldre og barn! ☺  Noen fler som ønsker det samme kanskje? 

Synd jeg bor på sunnmøre, viss ikkje hadde jeg gjerne villet 😄

Anonymkode: ea115...348

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synd jeg bor på sunnmøre, viss ikkje hadde jeg gjerne villet 😄

Anonymkode: ea115...348

Ååh, dumt det ja..  -TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i Fræna, og har en datter som blir 3 år i høst 😊

Absolutt verdt å bli kjent med andre mødre med barn!

Anonymkode: e4328...75d

Skrevet
9 timer siden, Havmus skrev:

Bor i området, du kan  sende meg en pm ☺

Glemte å skrive at jeg har to barn, eldste er 3 og yngste 1.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...