AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #1 Skrevet 21. mai 2016 Når jeg skal søke på en person på facebook som er på vennelista mi....hvorfor kommer det opp en annen som forslag i det jeg begynner å taste navnet? Navnet begynner på samme bokstav da. Vedkommende som kommer opp er ikke på vennelista så hvorfor kommer han opp først? Betyr det at han har vært å søkt på meg? Anonymkode: 66e3e...12a
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #2 Skrevet 21. mai 2016 De som kommer opp øverst hos meg er de jeg har sett på, der de jeg ser mest på står øverst. Det spiller ingen rolle om de er på vennelisten eller ikke. Anonymkode: dc28c...8f3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #3 Skrevet 21. mai 2016 Men jeg har ikke sett på han før. Anonymkode: 66e3e...12a
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #4 Skrevet 21. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men jeg har ikke sett på han før. Anonymkode: 66e3e...12a Kan noen andre ha lånt PCen el.l.? Jeg har aldri hørt om at noen har dukket opp i søkelisten fordi de har søkt på deg. I foreslåtte venner, ja. Men søkelisten er som regel de man selv har sett på. Det er jo "huskede søk". Anonymkode: dc28c...8f3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #5 Skrevet 21. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan noen andre ha lånt PCen el.l.? Jeg har aldri hørt om at noen har dukket opp i søkelisten fordi de har søkt på deg. I foreslåtte venner, ja. Men søkelisten er som regel de man selv har sett på. Det er jo "huskede søk". Anonymkode: dc28c...8f3 Nei jeg bruker kun tlf. Var liksom så rart for denne mannen jobber et sted jeg var innom, som rådgiver. Også skjedde dette like etterpå... Anonymkode: 66e3e...12a
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #6 Skrevet 21. mai 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei jeg bruker kun tlf. Var liksom så rart for denne mannen jobber et sted jeg var innom, som rådgiver. Også skjedde dette like etterpå... Anonymkode: 66e3e...12a Høres nesten like spooky ut som....Facebook! Holder en knapp på at dette heller skyldes besøket ditt på det stedet, enn at det skyldes deg, dem du søker på eller dem som søker opp deg. Anonymkode: 24218...418
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå