AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #1 Skrevet 21. mai 2016 Ja, hvorfor er det slik at enkelte innlegg får flere likes enn andre? Jeg har tatt en titt på trendene og har et forslag til hvordan man selv kan maksimere sine likes her på KG. For det første er det viktig å opprette en kvinnelig bruker som gjerne har et norsk dobbeltnavn som f.eks trinelise. Husk å legge til årstallet du er født. Det beste er da å være en kvinne rundt 30år. Så trinelise85 er et ypperlig valg. Det neste du burde gjøre er å huske at du er en kvinne med mastergrad, samboer, to barn og at du bor i en leilighet. Så kommer det til hva man faktisk skal svare, og hvorfor det jeg nevnte tidligere er relevant. For det man må huske er at mesteparten av de som leser på KG er kvinner. Derfor er det viktig å huske at kvinner gir likes til det de liker å høre. Logikk har ingen plass på KG. Så når det kommer en ny tråd, les den godt. Hvis det er en mann som har en problemstilling, prøv å vinkle det over til at det er hans feil, og at han burde ta ansvar. Hvis han har en partner, er det viktig å huske at hun er et offer. Det beste er å fordømme TS. Hvis TS er en kvinne er det viktig å gi henne støtte. For hele tanken bak svarene dine er: Hva ville hun som leser tråden til TS ha likt å høre? La meg gi noen eksempler: - Mannen min gir meg ikke nok oppmerksomhet. Hvis en kvinne leser dette, så vil hun ikke tenke at hun selv kan være skyld i dette. Så da er det best å svare at mannen til TS er en dritt, og at han burde skjerpe seg. At hun fortjener bedre for dette burde hun ikke finne seg i. Er TS en mann og har likenende problemstilling, så må du hele tiden prøve finne grunnen til dette. Gjerne spørre hva han gjør for henne og hvorfor han må ta tak i å forbedre denne situasjonen. - Er X antall sexpartnere eller ONS ok for menn? Da er det viktig å huske at du er trinelise85. Først svarer du nei, det er bare usikre menn som bryr seg. Så sier du at du selv har hatt masse ONS og at du idag er i et lykkelig samboerskap med en mann som "ser deg for den du er". - Slik som eksempelet over, så kan du bruke deg selv som et eksempel om at menn liker karrierekvinner og sterke kvinner. Dette er bare noen eksempler, men regner med at du har skjønt hva jeg skal frem til: Kvinnen skal aldri være ansvarlig for noe som helst, og det er viktig å hele tiden få kvinner til å føle seg bedre med svarene du gir i en tråd. Dessuten er det også viktig å være først ute med en mening. Fordømmelse fungerer oftere bedre enn konstruktive svar. Her på KG er det drama som gir likes, her på KG er det følelser som gir likes. Logikk har ingen plass. Etterhvert som du får dreisen på hva slags tråder blir postet på KG, så vil du etterhvert skjønne hva du burde svare. Og så høste inn alle de deilige likes. Ønsker dere lykke til i deres jakt på likes. I skrivende stund har jeg 4 ganger så mange likes som jeg har innlegg. Dette funker. Anonymkode: 50ec3...f45 7
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 21. mai 2016 #2 Skrevet 21. mai 2016 Likes må være noe av det mest ubetydelige som finnes. Hvem bryr seg om man plusser innlegg. ? Bare tull etter min mening.
Veslefrikk Skrevet 21. mai 2016 #3 Skrevet 21. mai 2016 Men hvorfor er det viktig med mange likes? Kunne ikke brydd meg mindre om sånt. 2
Nevian Skrevet 21. mai 2016 #4 Skrevet 21. mai 2016 Jeg ser jo regelmessig anonyme innlegg som høster masse likes, så det koker nok bare ned til at innlegget inneholder noe meningsfylt folk enten ler av eller er enig i. 16
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #5 Skrevet 21. mai 2016 Korte, frekk innlegg får som regel mest likes. Ingen gidder lese lange, saklige innlegg. Jeg gadd ihvertfall ikke lese ditt, TS, kjedelig. Anonymkode: 5c8f8...b56 7
Silfen Skrevet 21. mai 2016 #6 Skrevet 21. mai 2016 Eneste man trenger å dra en oneliner som første svar i en tråd. 5
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #7 Skrevet 21. mai 2016 TS har nærmest gått vitenskapelig til verks, og jeg må si meg imponert over tiden og arbeidet som er lagt ned i dette innlegget. Men vet du hva, TS? Det stemmer ikke det du skriver. Under mitt nick har jeg rundt regnet 3 x likes for mine innlegg. Altså hvis jeg har skrevet 500 innlegg/svar, har jeg da 1500 likes. Men jeg har enda flere i snitt når jeg skriver som anonym. Og bortsett fra at jeg er kvinne, passer ingen av dine beskrivelser på meg eller det jeg svarer. Absolutt ingen. Anonymkode: b4f56...ea9 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #9 Skrevet 21. mai 2016 De som svarer frekkest får flest. Anonymkode: eb84e...1c3 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #11 Skrevet 21. mai 2016 Nei si det. Det varierer voldsomt hvilke innlegg som får flest likes. Om du skriver under nick eller som ab er egentlig ett fett. Anonymkode: 92d91...bb2 1
Ardwinna Skrevet 21. mai 2016 #12 Skrevet 21. mai 2016 Jeg gikk inn på profilen min og ser at jeg har i underkant av 1000 innlegg, og nesten 6000 liker. Aner ikke hvordan det har gått til siden jeg ikke passer helt inn i din vitenskapelige teori. 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #13 Skrevet 21. mai 2016 Frekke svar får såvidt jeg kan se ofte mange likes,selv om kommentaren gjerne ikke egentlig omhandler tema TS tar opp eller viser at hovedinnlegget er lest. Det forundrer meg egentlig hvor ondskapsfulle folk kan være, og så sitter det altså noen bak sine PC-skjermer og heier. Forstå det den som kan. Anonymkode: b38e6...906
ajarRun Skrevet 21. mai 2016 #14 Skrevet 21. mai 2016 4 timer siden, 44h skrev: Du får likes dersom du skriver noe konstruktivt. Takk for denne, det skal jeg prøve en gang. Jeg får bare likes når jeg skriver infantile vitser og banaliteter.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #15 Skrevet 21. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det forundrer meg egentlig hvor ondskapsfulle folk kan være, og så sitter det altså noen bak sine PC-skjermer og heier. Forstå det den som kan. Anonymkode: b38e6...906 Samme her. Anonymkode: 7bbba...094
michaeline__07 Skrevet 21. mai 2016 #16 Skrevet 21. mai 2016 Da må du skrive det alle andre her skriver. Be folk om å dumpe folk og sånt. Skriv ting som: trollfaen, og sånn. Da får du masse likes her inne. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #17 Skrevet 21. mai 2016 Om man skriver noe riktig morsomt får man likes, men ikke i tråder der det ikke passer seg å tulle og tøyse Anonymkode: 5e1ac...dca 1
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 21. mai 2016 #18 Skrevet 21. mai 2016 8 timer siden, 44h skrev: Du får likes dersom du skriver noe konstruktivt. Det er jo bare tull jeg skriver aldri noe konstruktivt og får likes.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #19 Skrevet 21. mai 2016 11 minutter siden, Feologild skrev: Det er jo bare tull jeg skriver aldri noe konstruktivt og får likes. De liker vel deg eller det du skriver da. Anonymkode: 0ca26...a64 1
penny_ Skrevet 21. mai 2016 #20 Skrevet 21. mai 2016 4 timer siden, ambivalentReaction skrev: Jeg får bare likes når jeg skriver infantile vitser og banaliteter. Ja, det hender man treffer blink når man skyter 100 skudd i blinde 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå