AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #1 Skrevet 21. mai 2016 Jeg tilbrakte dagen i går sammen med mine søsken . Noe som ikke skjer ofte, da vi er spredd utover landet . Men sitter med en vond klomp i magen. Jeg er vist ikke bra nok. Eller så ser de ikke meg nå. Er den del yngre enn de . Og tror de forsatt ser på meg som den lille som ikke vet noe . Eller den plagsomme lillesøster som de ikke ville ha. Det var deilig å kunne bryte opp å dra hjem. Var vist vellykka for de andre. Det ser jeg på facebook Men jeg lurer kommer jeg alltid til å være den miste som ikke duger ,, Anonymkode: 48c81...3ce
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #2 Skrevet 21. mai 2016 Dessverre kan noen søskengrupper utvkle en dynamikk som gjør at den yngste må rope høyt for å markere seg. De kommer alltid til å se på deg slik om du ikke selv gjør noe med det. Akkurat hva du bør gjøre, vil avhenge av situasjonen. Men mange yngre søsken markerer seg ved å lykkes bedre karrieremessig. Andre ved å gifte seg med en som ikke akkurat er mors beste barn. Andre igjen markerer seg ved å trekke seg tilbake og opprettholder kun et minimum av relasjon, litt som gamle klassekamerater. Dessverre har du havnet i en søskengruppe som krever at du gjør noe. Passivitet vil bare sementere din underdanige stilling i flokken. Anonymkode: 0b365...1a5
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #3 Skrevet 21. mai 2016 Jeg er den som klart meg best i voksen alder. Best forhold til barna mine. Uten så mye drama. Gått ned over 20 kilo. Det så de ikke en gang. Tok ansvar for far og mor som var syke og døde for kort stund siden. Så sånn på suksess skalan er jeg like viss ikke bedre. Men jeg er vist ikke bra nok fordet. Alt jeg sier er feil. Jeg vet jo ikke noe om foreldrene våres osv. Og er vist Harry som liker Syden turer isteden for biltur til Tromsø bare for å si att jeg har sett midnattsol. Men er letta at jeg slipper å høre mere sånt på ca et år. Anonymkode: 48c81...3ce 1
Raven Emerald Skrevet 22. mai 2016 #4 Skrevet 22. mai 2016 Ryddet for avsporing og svar til dette. Raven Emerald, mod.
TheGirlWhoWaited Skrevet 22. mai 2016 #5 Skrevet 22. mai 2016 Den 5/21/2016 at 14.36, AnonymBruker skrev: Jeg tilbrakte dagen i går sammen med mine søsken . Noe som ikke skjer ofte, da vi er spredd utover landet . Men sitter med en vond klomp i magen. Jeg er vist ikke bra nok. Eller så ser de ikke meg nå. Er den del yngre enn de . Og tror de forsatt ser på meg som den lille som ikke vet noe . Eller den plagsomme lillesøster som de ikke ville ha. Det var deilig å kunne bryte opp å dra hjem. Var vist vellykka for de andre. Det ser jeg på facebook Men jeg lurer kommer jeg alltid til å være den miste som ikke duger ,, Anonymkode: 48c81...3ce Spørsmålet er om det er du som føler dette, eller om det er noe søsknene dine mener...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå