Gjest MadameDeRosa Skrevet 21. mai 2016 #1 Skrevet 21. mai 2016 Og jeg har enda ikke begynt å trene for å slanke vekk de sju kiloene som skal vekk, og heller ikke trent magen, som jeg er langt fra fornøyd med. Den er ikke stram og smal som den alltid har vært, og etter dette året med mye usunn spising og ingen trening, har det glidd ut. Hvor mye kan jeg få til på disse tre små ukene? Hvordan kan jeg best trene for å få vekk mest mulig kg og få strammet opp magen mest mulig? Hvis noen har forslag til treningsprogram, er jeg takknemlig for tips! Kosthold har jeg endret fra å spise potetgull og brød, drikke brus - dette har jeg kuttet ut. Drikker mye grønn te og kaffe, og spiser ikke snop og godterier, erstattet det med frukt, og unngår å spise på kveldene.
Gjest Nanne70 Skrevet 21. mai 2016 #2 Skrevet 21. mai 2016 30 day shred m/Jillian Michaels skal visstnok være veldig effektivt, men jeg har ikke prøvd programmet selv.
Sirah Skrevet 21. mai 2016 #3 Skrevet 21. mai 2016 Bare det at du har kuttet ut brus og snop vil gjøre mye 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #4 Skrevet 21. mai 2016 Fortsett med den sunne spisingen du driver med nå, og vær aktiv. Gå turer, sykle, svømme, løpe, fjellturer , hold på ute istedet for å sitte på sofaen på kveldene. Bare vær aktiv og hold deg opptatt. Min beste erfaring er å ikke tenke så mye over vekt og slanking, men heller bry meg om å være sunn og aktiv. Selvbilde går opp selv om kiloene ikke raser kjempefort, men du vil se det på kroppen din etter en stund at du er strammere, får mer markerte linjer og at noen kilo har gått ned uten at du må veie deg på en vekt. Jeg bruker aldri en vekt, bare sunn fornuft. Jeg kjenner kroppen min så godt at jeg kan se forskjellen på meg selv. Jeg ville ikke startet på en diett eller et spesielt treningsprogram, fordi det er så lett for å skli ut og miste totalt motivasjon. Men det er mine erfaringer, ikke dine. Lykke til. Jeg er sikker på at du er fin som du er. Det beste er å akseptere seg selv og ta det derfra. Tenk heller veien hva som er bra for helse --> spise sunt og variert og være aktiv Anonymkode: 4f0f9...3e6
Gjest Runforit Skrevet 21. mai 2016 #5 Skrevet 21. mai 2016 Du kan "deffe" ved å fokusere på mer proteiner og fett slik at kroppen slipper mest mulig vann. Kutt alt sukker og vær forsiktig med salt, drikk vann som tørstedrikk og fokuser på kardio som brenner mye kalorier. Så fortetter du med det og gjør det til en livsstil så har du "bikinikropp" neste sommer og året rundt
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #6 Skrevet 21. mai 2016 Kosthold, kosthold, kosthold. Trening er bra det, men skal du ned i vekt er det kosthold som gjelder... Anonymkode: a3bb9...65e 1
Gjest MadameDeRosa Skrevet 21. mai 2016 #7 Skrevet 21. mai 2016 Ok, så: * kutte ut sukker *kutte ut salt * laks og kylling * grønn te * vann som drikke * grønnsaker og frukt Noe mer?
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #9 Skrevet 24. mai 2016 Grønn te er vel og bra, men enda bedre om du tar det i kapsel form, da du får i deg mye mer konsentrert te. Dette har en utrolig god effekt syns jeg ifht slanking. Mer grønnsaker enn frukt. Daglig trim, sykle, svømme, gå, leke med barn etc periodisk faste kan være en lur ting.. lykke til Anonymkode: 58252...c54
Gjest Ajax Skrevet 24. mai 2016 #10 Skrevet 24. mai 2016 Men er det ikke slik at om man skal sjokkslanke seg så er det lavkarbo som gjelder? Så kan du heller begynne den sunne livsstilen når ferien er over 😄
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #11 Skrevet 24. mai 2016 21 minutter siden, Cyrus skrev: Men er det ikke slik at om man skal sjokkslanke seg så er det lavkarbo som gjelder? Så kan du heller begynne den sunne livsstilen når ferien er over 😄 Jeg la på meg av lavkarbo. Mulig jeg gjorde noe feil, men uansett. Funker ikke for alle det. Anonymkode: 58252...c54 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #12 Skrevet 24. mai 2016 Universelt er så himla stor. hvem bryr seg om 7 kg? gjør ditt beste, stå å og kos deg masse i syden! Anonymkode: fd7e1...3d3 1
Mayoo Skrevet 24. mai 2016 #13 Skrevet 24. mai 2016 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Grønn te er vel og bra, men enda bedre om du tar det i kapsel form, da du får i deg mye mer konsentrert te. Dette har en utrolig god effekt syns jeg ifht slanking. Mer grønnsaker enn frukt. Daglig trim, sykle, svømme, gå, leke med barn etc periodisk faste kan være en lur ting.. lykke til Anonymkode: 58252...c54 Hvor får en kjøpt det?
Gjest Ajax Skrevet 24. mai 2016 #14 Skrevet 24. mai 2016 2 minutter siden, Mayoo skrev: Hvor får en kjøpt det? Det finnes ikke slankepiller med dokumentert effekt som selges over disk. Da må man i frivektsområdet på sitt nærmeste treningssenter. Der har de 😄
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #15 Skrevet 25. mai 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Universelt er så himla stor. hvem bryr seg om 7 kg? gjør ditt beste, stå å og kos deg masse i syden! Anonymkode: fd7e1...3d3 Og hva er poenget med å sjokkslanke seg før syden? Man legger jo som regel på seg i syden uansett, pga mat og drikkevarer. Sjokkslanker du deg før vil hun legge på seg det hun har slanka seg pluss mye mer, hva var vitsen da? Hun utsetter jo bare kroppen sin for tull Anonymkode: 4f0f9...3e6
Mayoo Skrevet 25. mai 2016 #16 Skrevet 25. mai 2016 (endret) 7 timer siden, Cyrus skrev: Det finnes ikke slankepiller med dokumentert effekt som selges over disk. Da må man i frivektsområdet på sitt nærmeste treningssenter. Der har de 😄 Du skal ikke undervurdere placeboeffekten Endret 25. mai 2016 av Mayoo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå