Gjest Tex Skrevet 31. oktober 2004 #1 Skrevet 31. oktober 2004 Din perfekte julaften 2004 - beskriv: Hvordan ville du at den skulle være? Hvis du kunne ønske deg hva som helst? Orlando Bloom under treet?
Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2004 #3 Skrevet 31. oktober 2004 Anthony Kiedis med bare en rød sløyfe..........klar til bruk....
Tuddelidu Skrevet 31. oktober 2004 #4 Skrevet 31. oktober 2004 Orlando Bloom under treet? Nei fysjom, det ville blitt en dårlig jul altså
Arwen Skrevet 31. oktober 2004 #5 Skrevet 31. oktober 2004 Nei fysjom, det ville blitt en dårlig jul altså men du slipper jo siden han skal ligge under mitt tre
Gjest Tex Skrevet 31. oktober 2004 #6 Skrevet 31. oktober 2004 Min perfekte jul ville helt klart innebære en privatkonsert med Jan Werner... Men nå skal jeg og Arwen gå på julekonsert i Frogner kirke, du har vel husket å kjøpe billett??
Saeria Skrevet 31. oktober 2004 #7 Skrevet 31. oktober 2004 Orlando Bloom under treet? Hadde ikke vært dumt det. Hadde heller ikke vært dumt med en stk Spike under grana! Men spøk til side. I år hadde det vært kos med snø, fyr i ovnen, god mat, koselig julemusikk, et par lottomillioner på vei inn på kontoen og avslappet stemning. Tror at det meste ordner seg bortsett fra snøen og millionene. Håper på det beste, hvertfall angående de millionene.
Gjest Tex Skrevet 31. oktober 2004 #8 Skrevet 31. oktober 2004 Kunne forøvrig tenke meg å ha fri i hele desember også.... som en del av den perfekte julehøytiden. Men desember er også den beste måneden å være på jobben, så jeg har litt konflikt der........ Ellers hører slips med, jeg syns det er så stas når karfolka ikler seg slips og finskjorte. I år er håpet at min nybakte ektemann bruker skjorten han brukte til bryllupet
Hilde Skrevet 31. oktober 2004 #9 Skrevet 31. oktober 2004 Den perfekte jul.. Pappa skal vært der, og vi skulle ha gått på julegudstjeneste sammen. I tillegg vil jeg ha snø og kulde, og mye mer penger å kjøpe julegaver for.. Vi skulle ha "verdens største" juletre, med massevis av pakker under. Høres kanskje ut som en klisjé, men drømmejulen for meg hadde rett og slett bare vært å hatt fri sammen med familien, og da deriblant pappa og besteforeldrene mine som døde for noen år siden. (tror i grunn jeg får en nesten perfekt julaften i år også jeg, sambo er i landet for første gang på 5 år!)
Arkana Skrevet 31. oktober 2004 #10 Skrevet 31. oktober 2004 Jeg feirer perfekt jul hvert år: familien samlet i barndomshjemmet mitt.
Tuddelidu Skrevet 31. oktober 2004 #11 Skrevet 31. oktober 2004 men du slipper jo siden han skal ligge under mitt tre Takk skal du ha Jeg har fri fra 10. desember i år. Det, sammen med at dette er det første året på 6 år jeg ikke har tentamen før jul, er den perfekte starten på julen!
Arkana Skrevet 31. oktober 2004 #12 Skrevet 31. oktober 2004 Jeg har fri fra 10. desember i år. Jeg har juleferie fra 22. november.
Windy Skrevet 31. oktober 2004 #13 Skrevet 31. oktober 2004 Julen er nesten perfekt hvert år! Det som mangler annenhvert år er lillebror og lillesøster som er hos sin far (og det er i år). Det hadde ikke vært å forakte en liten baby i magen heller altså Det spiller ikke så stor rolle hvor vi er, så lenge familien er der
Gjest Madden Skrevet 1. november 2004 #14 Skrevet 1. november 2004 Gjerne Viggo Mortensen under treet jeg da..men det forutsetter at han ifører seg Aragorn-habitt...og det inkluderer både hår og skjegg!!! Spøk til side... Den perfekte julen...er igrunnen et minne; Om jeg kunne valgt akkurat den settingen jeg ville. For mange av de som betydde mest for meg, er ikke lenger iblant oss.. Men minnene har jeg jo fortsatt med meg..og jeg er sikker på at etterhvert som årene går, så vil de julene vi feirer nå bety like mye for meg! Så lenge jeg får være sammen med mine nære & kjære, så er det egentlig den perfekte julen for min del...
Gjest 1111 Skrevet 1. november 2004 #15 Skrevet 1. november 2004 En perfekt jul ville vært at familien var samlet igjen, det vil si at pappa var der. også ville det vært masse snø.
Philosophia Skrevet 1. november 2004 #16 Skrevet 1. november 2004 Slik jeg alltid feirer jul, med familien.
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2004 #17 Skrevet 1. november 2004 Jeg ville ha feiret med de slektningene jeg har som jeg er glad i og som oppfører seg som folk. Masse snø, god mat og presanger. Dessverre lar ikke det seg gjennomføre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå