Gjest Alice 22 Skrevet 31. oktober 2004 #1 Skrevet 31. oktober 2004 Min venn gjennom ett halvt år sa i går at han var transe,han i kjole!!!!, hva gjør jeg?????
Gjest Hege Skrevet 31. oktober 2004 #2 Skrevet 31. oktober 2004 hva gjør jeg????? Ta det helt med ro, dette er ikke noe skummelt på noen måte. Gi deg selv tid til å fordøye dette nye. Mange har det på den måten. Er han transvestitt er han like mye mann for det. Han liker bare å være på den andre siden av gjerdet av og til. :-)
Askepott Skrevet 31. oktober 2004 #3 Skrevet 31. oktober 2004 Vær hans venn fortsatt, slik du har vært til nå!
Icy Skrevet 1. november 2004 #4 Skrevet 1. november 2004 Min venn gjennom ett halvt år sa i går at han var transe' date='han i kjole!!!!, hva gjør jeg?????[/quote'] Ta vare på han Har nok ikke vært lett for han å si det til deg men etter 1,5 år tok han motet til seg og sa det til deg. Ja nettopp deg fordi du er en god venn. Så du får bare fortsette å være en god venn.
kitty Skrevet 1. november 2004 #5 Skrevet 1. november 2004 Bare vær hans venn og vær glad for at du får oppleve mangfoldet som fins i samfunnet. Gjøre du det så risikerer du ikke å bli en sur, grinete person som ikke takler at alle er forskjellige. Ta det som et kompliment at han sa det til deg, det var sikkert ikke lett etter 1,5 år.
Superlammet Skrevet 1. november 2004 #6 Skrevet 1. november 2004 Er han en helt annen nå enn den du har kjent i 1.5 år og sikkert hatt det mye koselig med? neppe...
Gjest Genevieve Skrevet 1. november 2004 #7 Skrevet 1. november 2004 Han er fortsatt din venn er han ikke? Kjole eller ikke kjole?
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2004 #8 Skrevet 1. november 2004 Fortsett å være den vennen du alltid har vært. Han er den samme gamle, men har vist deg stor tilllit ved å fortelle. Vis deg tilliten verdig, så vil du antakelig ha en enda bedre venn i framtida. -Og om det kniper, så finnes det en og annen transeperson du kan spørre til råds, enten her eller ved å følge linken i høyre stolpe.
Gjest Ingrid 44 Skrevet 3. november 2004 #9 Skrevet 3. november 2004 Kutt han ut fortest, han er ikke riktig mann. Menn klær seg som menn nemlig.
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2004 #10 Skrevet 3. november 2004 Venn er ikke det samme som kjæreste, Ingrid 44. -Og du går garantert aldri i bukser, du da, som er kvinne.
Selma Skrevet 3. november 2004 #11 Skrevet 3. november 2004 Hva du gjør med det ? Ingenting, håper jeg. Han er vel fortsatt den samme innvendig, selv om han av og til går i kjole ?
-Fisken- Skrevet 3. november 2004 #12 Skrevet 3. november 2004 Helt enig med alle de kloke minus en her inne.
ps Skrevet 3. november 2004 #13 Skrevet 3. november 2004 Min venn gjennom ett halvt år sa i går at han var transe' date='han i kjole!!!!, hva gjør jeg?????[/quote'] Hmmmmmmm....først ville jeg sjekka om han hadde fine kjoler i min størelse, vippet ut noen flasker vin etter at vi hadde pynta oss. -Tatt en lang prat om hvordan han har hatt det, så takket for at han syntes meg en så verdig venn at han ville dele hemmeligheten sin med meg.
Transe Skrevet 3. november 2004 #14 Skrevet 3. november 2004 Er selv transe. Fint at han våget å si det. Tak godt i mot det han sier.Vi transer er veldig fine mennesker. La han får bruke litt jenteklær, vere din veninne av og til. Håper det går bra med dere.
Gjest Hege Skrevet 4. november 2004 #15 Skrevet 4. november 2004 Hmmmmmmm....først ville jeg sjekka om han hadde fine kjoler i min størelse, vippet ut noen flasker vin etter at vi hadde pynta oss. -Tatt en lang prat om hvordan han har hatt det, så takket for at han syntes meg en så verdig venn at han ville dele hemmeligheten sin med meg. :-)
Miss Angelina Skrevet 4. november 2004 #16 Skrevet 4. november 2004 til Ingrid 44. kutte ut han, pga hva da?? fordi han er transe... nei det er det dummeste jeg har hørt... han er jo fortsatt den samme seg selv.. han er jo ikke forandret i det Indre.... han er jo den samme, og det er ikke galt i å være venner med en transe!! og da vil jeg si til deg: går du i bukser?? kutt ut det fortest, du er ikke en mann, damer kler seg som damer nemlig!!!! herregud, skaff deg et liv a gamlemor!!!
Gjest Gjest seff... Skrevet 14. november 2004 #17 Skrevet 14. november 2004 Min venn gjennom ett halvt år sa i går at han var transe,han i kjole!!!!, hva gjør jeg????? Du gir ham en god klem og sier at du forstår at det ikke kan ha vært lett for ham å ha holde dette for seg selv. Så åpner du en flaske vin og sier at du takker for tilliten, og at hans hemmelighet er trygg hos deg, og spør om han vil snakke om det. For det gjør nemlig venner!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå