Gå til innhold

DMK - erfarinng og annbefaling (kviser, hudormer og rdhet)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må bare lage et emne om det her så jeg får delt dette meg noen som tfrenger det. Har sliti sååå lenge med kviser og komedoner i hele ansiktet i 2 år etter p pilleslutt, ingen ting har hjulpet. Har gått på både antibiotika to runder (6 mnd) og differin. Har resept på isotretinoin som jeg egentlig skulle begynne på for 1 mnd siden, men jeg tenkte å gi dette et siste forsøk.

Var hos hudspesialist og fikk fruktsyremaske og sliping (sånne små korn som fjerner døde hudceller) og fikk med meg produkter hjem som jeg skulle bruke. Jeg hadde null tiltro til dette og tenkte bare jaja da blir det vel isotretinoin om ikke lenge. Men etter kun noen dager begynnte jeg å se noe skjedde med huden min. De små kodedonene begynne å bli borte og alle "underjordiske" kviser bare kom opp fort av seg selv uten å gjøre vondt eller se værre ut. Rødheten er så å si borte. Jeg er helt frelst, og det har nå gått en mnd. Ingen hudormer igjen, bare en kvise i panna og ved siden av haka. Dette er produkter fra DMK, og det er jo ikke så særlig dyrt heller!

Jeg bruker rensemelken, en leiremaske i dusjen og DMK acu creme. Disse er jo også sykt drøye i bruk (blander hudkremen med vann, bruker mindre enn en ert). Jeg er virkelig helt frelst. Sminken er også magisk, endelig fant jeg noe som dekket kvisene, men som ikke fikk meg til å se ut som en kake av foundation.

Tenkte bare å dele dette med folk som ikke vet hva de skal prøve og som ikke vil bruke masse penger på noe som ikke funker. Kan godt legge ut før og etterbilde om noen vil :)  (Er itilleg organisk og ikke dyretestet)

Noen andre som har erfaringer med dette? Jeg er så overrasket over at jeg endelig fant noe som faktisk funker og gjør noe med huden min :o Andre produkter som har hjulpet dere?

Anonymkode: 2a125...493

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...