Inspektørsnusen Skrevet 21. mai 2016 #1 Skrevet 21. mai 2016 Jeg har en sex partner som har lyst til å prøve nr. 2. Jeg har gjort det før, men det er mange år siden. trenger noen tips til det rent praktiske. Selvfølgelig mye smøring og ta det forsiktig. Men hva med det rent hygieniske? Vil ikke at det skal bli ubehagelig på noen måte så ham får skrekken. Dvs at jeg tenker hvordan får man rensket opp der så det ikke er noe avføring? Andre gode tips å ta med seg? på forhånd takk
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #2 Skrevet 21. mai 2016 12 minutter siden, Inspektørsnusen skrev: Jeg har en sex partner som har lyst til å prøve nr. 2. Jeg har gjort det før, men det er mange år siden. trenger noen tips til det rent praktiske. Selvfølgelig mye smøring og ta det forsiktig. Men hva med det rent hygieniske? Vil ikke at det skal bli ubehagelig på noen måte så ham får skrekken. Dvs at jeg tenker hvordan får man rensket opp der så det ikke er noe avføring? Andre gode tips å ta med seg? på forhånd takk Altså ærlig talt. Han vil inn i deg bak og du er redd han skal få skrekken? Om noe er det han som burde være bekymret for at du får skrekken. Det er utelukkende han som skal ta hensyn til deg når det kommer til analsex. Skulle han få skrekken på grunn av avføring kan du se på det som en lettelse, for da slipper du mer mas om anal. Men for å svare på spørsmålet ditt. Du kommer ikke unna klyster. Utstyr fås kjøpt på apoteket. Anonymkode: 92fda...eb5
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #3 Skrevet 21. mai 2016 Analen er skapt for å presse UT ting, ikke inn. Anonymkode: f3c95...788
Mippi Skrevet 21. mai 2016 #4 Skrevet 21. mai 2016 Jeg vasker endetarmen 6-7 ganger med vann. Man får kjøpt egne enema-dusjer på Kondomeriet. Jeg liker analsex, men det skal likevel være rent, avføring tenner meg ikke. Mye man gjør i senga som man liker, men som trenger litt forberedelser. Bare fordi man liker analsex betyr ikke det at man MÅ synes det er greit med masse bæsj på kuken hver gang. At det KAN skje er derimot helt ok, det burde man selvfølgelig tåle.
studerende Skrevet 21. mai 2016 #5 Skrevet 21. mai 2016 det viktigste er å varme opp skikkelig og bruke gode mengder glidemiddel. Klyster og slike ting er strengt tatt ikke nødvendig, men det kan kanskje være lurt å ikke legge akten til rett etter et større måltid. Videre vil jeg anbefale å bruke gummi, i alle fall om dere er redde for griseri. Lykke til
frk91 Skrevet 21. mai 2016 #6 Skrevet 21. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Analen er skapt for å presse UT ting, ikke inn. Anonymkode: f3c95...788 Tusen takk for dette konstruktive svaret, jeg er sikker på at TS ble både opplyst og fornøyd med tipset ditt. Til TS: Det viktigste er at du klarer å slappe skikkelig av, og om du er redd for avføring så klarer du ikke det. Når jeg startet å ha analsex, så var jeg så redd for evt uhell at jeg gikk til innkjøp av en analdouche på kondomeriet. Den bruker du til å sprute vann oppi baken for å skylle ut eventuelle avføringsrester. Når jeg ble mer komfortabel så sluttet jeg å bruke douchen hver gang, og nå bruker jeg den bare de gangene jeg er usikker på om jeg er helt ren. Et langt forspill er også gull. Dere starter med en finger der bak, så to, og til slutt penis. Lukkemuskelen i anus er laget slik at den automatisk trekker seg sammen når det kommer noe der bak, derfor er det viktig at dere ikke bare kjører på, men starter med fingre for at muskelen slapper av. 1
Katten.2.0 Skrevet 21. mai 2016 #7 Skrevet 21. mai 2016 Om du tar deg en skikkelig grundig bæsj ~30 min før dere skal sette i gang, så vil det ikke være noe uhumskheter der. Dessuten burde ethvert oppegående menneske være forberedt på muligheten for at rumpa gjør det den er laget for. Er ikke verre enn å hoppe i dusjen etterpå.
Inspektørsnusen Skrevet 21. mai 2016 Forfatter #8 Skrevet 21. mai 2016 Tusen takk for konstruktive svar fra noen av dere Selvfølgelig ønsker jeg at hans første gang skal være god og bruker gjerne litt tid på å legge til rette for det. Er det ikke sånn med alt man egentlig vil gjøre med en partner? At det skal være godt, opphissende og gi mersmak? 1
Ylva Virvla Skrevet 21. mai 2016 #9 Skrevet 21. mai 2016 Gjør det på et tidspunkt det passer. Ta litt såpe på en finger når du dusjer, og sjekk hvor rent det er. Noen ganger er det faktisk helt rent der bak, tro det eller ei.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå