Gå til innhold

Den fjerde barnesykdom ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min datter fikk påkastet skikkelig og uventet høy feber for tre dager siden. Kom ut fra intet. Den har holdt seg høy i tre dager og i går var den borte like fort som den kom. I dag virker hun litt slapp og sliten men våknet med en god del røde merker på rygg og mage. Googlet litt og sett at det er noe som heter den fjerde barnesykdommen. Vi var til lege dag to men de ville ikke høre når jeg nevnte dette. Men hun hadde en infeksjon i kroppen og derfor feber. 

Liker jo ikke utslett, men hun plages ikke av det og kan se it som de på bildene når jeg googler. Tips? 

Anonymkode: e4fc0...4f1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min datter fikk påkastet skikkelig og uventet høy feber for tre dager siden. Kom ut fra intet. Den har holdt seg høy i tre dager og i går var den borte like fort som den kom. I dag virker hun litt slapp og sliten men våknet med en god del røde merker på rygg og mage. Googlet litt og sett at det er noe som heter den fjerde barnesykdommen. Vi var til lege dag to men de ville ikke høre når jeg nevnte dette. Men hun hadde en infeksjon i kroppen og derfor feber. 

Liker jo ikke utslett, men hun plages ikke av det og kan se it som de på bildene når jeg googler. Tips? 

Anonymkode: e4fc0...4f1

Det går over og er helt ufarlig om det er den 4. Barnesykdommen. 

http://nhi.no/foreldre-og-barn/barn/sykdommer/fjerde-barnesykdom-exant-sub-2827.html

Anonymkode: edac0...fb6

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som den fjerde barnesykdommen/"tredagersfeber" ja. 

Vi hadde det nettopp her. Høy og plutselig feber som forsvant etter 4 dager og så kom utslettet på rygg og mage. Det forsvant samme dagen, nesten ikke synlig etter bare noen timer. Var hos lege før utslettet kom, men han trodde visst ikke at det var tredagersfeber, av en eller annen grunn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...