Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i går og fikk satt på vippe extensions. Og jeg ser ikke ut. De er alt for lange, alt for mange ser veldig unaturlige ut. Og hårstråene går til alle kanter. Jeg reiser på ferie i morgen og jeg har ikke noe mulighet til å gå tilbake dit jeg gjorde dette. Er det noen som vet hvordan jeg får fjærnet disse selv? Tips om et bra produkt? 

Anonymkode: c3cb4...f63

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var i går og fikk satt på vippe extensions. Og jeg ser ikke ut. De er alt for lange, alt for mange ser veldig unaturlige ut. Og hårstråene går til alle kanter. Jeg reiser på ferie i morgen og jeg har ikke noe mulighet til å gå tilbake dit jeg gjorde dette. Er det noen som vet hvordan jeg får fjærnet disse selv? Tips om et bra produkt? 

Anonymkode: c3cb4...f63

Huff da. Husker fra når jeg gjorde dette så satt limet sterkt!! Var de proffe eller? Vippene faller av av seg selv..men jg brukte baby olje el lgn på mine og fikk olje i øynene

Anonymkode: 7f2c8...83c

Skrevet

Bruk en oljebasert sminkefjerner! Tror Loreal har en på flaske, som selges overalt.

• Liker 1
Skrevet

Du må jo greie de slik at de ikke står til alle kanter. Fikk du ikke beskjed om det? Du må ikke finne på å ta de av selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...