AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #1 Skrevet 21. mai 2016 Jeg var i går og fikk satt på vippe extensions. Og jeg ser ikke ut. De er alt for lange, alt for mange ser veldig unaturlige ut. Og hårstråene går til alle kanter. Jeg reiser på ferie i morgen og jeg har ikke noe mulighet til å gå tilbake dit jeg gjorde dette. Er det noen som vet hvordan jeg får fjærnet disse selv? Tips om et bra produkt? Anonymkode: c3cb4...f63
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #2 Skrevet 21. mai 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var i går og fikk satt på vippe extensions. Og jeg ser ikke ut. De er alt for lange, alt for mange ser veldig unaturlige ut. Og hårstråene går til alle kanter. Jeg reiser på ferie i morgen og jeg har ikke noe mulighet til å gå tilbake dit jeg gjorde dette. Er det noen som vet hvordan jeg får fjærnet disse selv? Tips om et bra produkt? Anonymkode: c3cb4...f63 Huff da. Husker fra når jeg gjorde dette så satt limet sterkt!! Var de proffe eller? Vippene faller av av seg selv..men jg brukte baby olje el lgn på mine og fikk olje i øynene Anonymkode: 7f2c8...83c
Katten Skrevet 21. mai 2016 #3 Skrevet 21. mai 2016 Bruk en oljebasert sminkefjerner! Tror Loreal har en på flaske, som selges overalt. 1
Sirah Skrevet 21. mai 2016 #4 Skrevet 21. mai 2016 Du må jo greie de slik at de ikke står til alle kanter. Fikk du ikke beskjed om det? Du må ikke finne på å ta de av selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå