Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vurderer å skaffe meg p-ring, noen her som bruker det? Jeg sliter litt med å skjønne hvordan i all verden den ikke faller ut under sex. :fnise: Noen som ønsker å dele erfaringer? Bivirkninger? 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle den falle ut under sex? Den sitter jo rundt livmorhalsen din.

Anonymkode: 97f38...d93

Skrevet

Nei, den sitter ikke rundt livmorhalsen, den ligger inne i skjeden. Du kan ta den ut under samleie, den kan være ute en stund (husker ikke hvor lenge) uten at det har noe å si for prevensjonseffekten.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, SaltLakris skrev:

Nei, den sitter ikke rundt livmorhalsen, den ligger inne i skjeden.

Takk for korrigeringen, jeg måtte google og lærte noe nytt. Jeg forvekslet med pessar.

Anonymkode: 97f38...d93

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte p-ring tidligere, og det var helt uproblematisk under sex. Jeg tok den ikke ut. Merket det ikke selv, og fikk helder ingen tilbakemeldinger fra min daværende samboer om at han kjente den. 

Den kan være utenfor kroppen en stund før virkningen avtar. Tror det er 3 timer, men det står i pakningsvedlegget. 

Anonymkode: b7c7a...1bc

AnonymBruker
Skrevet

Har p-ring jeg også. Aldri falt ut under sex, og om den skulle gjøre det er ikke det noe farlig heller, siden den kan være ute 3 timer om gangen. Bare sett den inn igjen rett etter samleiet. :)

Kjæresten min syntes den kan være ubehagelig om den ligger feil, og ofte vi ikke får penisen inn når kg har p-ringen inni, han er ganske stor, så vi/jeg tar den ut rett før sex hver gang, legger den bare på nattbordet på er papir etc. Bare pass på å huske å sette den inn igjen :fnise: Våknet plutselig en natt for noen uker siden: "shit!! P-ringen!!" Så lå den ved siden av meg på bordet fremdeles... Jaja, :) 

Anonymkode: 1f3aa...c7b

AnonymBruker
Skrevet

Var sammen med ei som brukte en slik, hun pleide å ta den ut når vi skulle hoppe i høyet. Men en gang glemte hun seg ut, og jeg dro den ut på staken. Som om det var et ringspill. Det var litt morsomt.

Anonymkode: ff6f1...75e

Skrevet

Har brukt det i flere år, og den har aldri falt ut under samleie, og stort sett har mennene aldri kjent p-ringen heller. Men ellers er det bare å ta den ut under samleie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...