Gå til innhold

Er det noen vits?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er tjukk, jeg vet det. Ikke tjukkere enn at jeg kjøper klærne mine i vanlige butikker, men fortsatt tjukk. Det er jo ikke spesielt attraktivt, det skjønner jeg også. Jeg skjønner at de fleste menn vil ha slanke, pene damer, ikke sånne som meg. Jeg liker ikke å være til bry, så jeg flørter sjelden, for jeg tror ikke at noen egentlig vil at jeg skal gjøre det. Det hadde sikkert bare vært ubehagelig for dem, ingen liker uønsket oppmerksomhet. Føler ikke at noen andre kvaliteter kan veie opp for det jeg mangler i utseende. Men er det sånn? Vil dere menn helst slippe oppmerksomhet fra den tjukke venninna? Eller er det bare den dårlige selvtilliten min som snakker?

Anonymkode: ae033...3a4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har dårlig selvtillit og bortforklarer alt ved å undergrave deg selv. Hva nytte gjør det? Hvorfor skal du degradere deg selv til å ha null verdi? Du har ett eneste liv og det er kun en ting å gjøre - få mest mulig ut av den tiden du har. Det er din tid. Ikke andres. Du må bruke din tid på ting som er bra for deg. 

Og aldri skyld på andre for ditt syn på deg selv. 

Anonymkode: 418b4...502

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å være stor er ikke det samme som å være stygg.

Anonymkode: c1e80...cae

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mann her. Personlig synes jeg at damer som er fyldige er flottere enn tynne,  og det tror jeg mange andre også mener. 

Uansett, det er din personlighet som er viktigst. Ikke la den bli druknet av det du ser i speilet. Du er vakker,  du må bare tørre å tro på det. 

Anonymkode: 0cacb...b63

• Liker 3
Skrevet

Problemet er ikke vekta di, men selvtilitten din. Om det er noe som gjør deg uattraktiv, så er det nettopp den lave selvtillitten. Det er den du må jobbe med. Du må bli glad i deg selv. 

Jeg er jo jente, men personelig synest jeg jenter som er "feite" kan være veldig attraktive. Ta for eksempel Merritt Wever som spiller Elizabeth i New Girl. Synest hun er skikkelig attraktiv, og det har nok med utstrålingen og væremåten hennes. Noe med attituden hennes.

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hvor overvektig det er snakk om, og hvordan vekten er disponert.

Kvinner som ser bra ut selv om de er overvektige har som regel a) fettet disponert de rette stedene, og b) et pent ansikt. Samt personlighet og sjarm og alt det der. Men de er jo attraktive på tross av overvekten, ikke pga. den.

Anonymkode: 5a084...53b

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil dere menn helst slippe oppmerksomhet fra den tjukke venninna? Eller er det bare den dårlige selvtilliten min som snakker?

Anonymkode: ae033...3a4

Dårlig selvtillit er like lite attraktivt uansett om man er tynn eller tykk. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et par venninner som er det vi kan si er overvektige, altså at de er helsefarlig store og fettet er ikke kun på brystene eller rumpa liksom. Begge har kjæreste :) nå er riktignok typene deres også overvektige, men har sett par hvor dama er stor og mannen er slank også. Så du må ikke tro at det er vekta nødvendigvis. 

Anonymkode: 8635a...5b2

Skrevet

Tror bare det er dårlig selvtillit du sliter med, om du føler deg tjukk så er det jo muligheter for å trene. Etter jeg startet å trene fikk jeg bedre selvbilde. 

Du får prøve å ikke trykke deg selv ned i grusen, prøv heller å se ting positivt.  Tjukk eller tynn, du kan være attraktiv uansett. 

Skrevet
Den 5/21/2016 at 12.14, AnonymBruker skrev:

Å være stor er ikke det samme som å være stygg.

Anonymkode: c1e80...cae

Dette er ganske viktig. Du kan være pen selv om du er stor, det er liksom to forskjellige problemstillinger. Det er klin umulig å vite om du er attraktiv eller ikke når alt vi vet er at du er middels høy og veier åtti kilo. Kanskje du er under middels, kanskje du er kjempepen. Ikke tenk så mye på vekta, og for all, ikke tenk at når du nå uansett er tjukk kan du jo like gjerne bare droppe å gjøre en innsats på andre områder også. Estetikk er mer enn fettprosent.

• Liker 1
Skrevet
Den 21.5.2016 at 13.40, lillsunshine skrev:

Jeg er jo jente, men personelig synest jeg jenter som er "feite" kan være veldig attraktive. Ta for eksempel Merritt Wever som spiller Elizabeth i New Girl. Synest hun er skikkelig attraktiv, og det har nok med utstrålingen og væremåten hennes. Noe med attituden hennes.

Attraktiv? Ville du hatt sex med henne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...