Gå til innhold

må i fengsel ....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei, jeg er 20 år gammel og må hoppe i fengsel pga blind vold, er kun 165 høy og litt lubben, tror dere jeg vil klare meg fint i fengsel? sett alt for mye fengselsfilm håper jeg :icon_frown:

Anonymkode: 7a779...c90

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge skal du sitte? Det verste med å sitte inne er frihetsberøvelsen. 

Anonymkode: 68327...aca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

hei, jeg er 20 år gammel og må hoppe i fengsel pga blind vold, er kun 165 høy og litt lubben, tror dere jeg vil klare meg fint i fengsel? sett alt for mye fengselsfilm håper jeg :icon_frown:

Det burde du i såfall tenkt på før du brøt loven.

Anonymkode: f3641...89a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser altfor mye fra dømte folk at de vil prøve å få sympati for at de blir sendt i fengsel, mens de gjemmer grunnen (oftest noe som har forårsaket skade for andre) til at de drar.

Anonymkode: 89323...b48

AnonymBruker
Skrevet

Blind vold, Ts? Det er alvorlig.

Jeg er mye mer bekymret for hvordan det går med offeret.

Anonymkode: ec1da...6b5

• Liker 2
Skrevet

Hvordan går det med offeret?

AnonymBruker
Skrevet

Ingen sympati for at du må i fengsel når du har utført blind vold. Syns mer synd på offeret, som sannsynligvis sliter både fysisk og psykisk etter overfallet ditt. 

Anonymkode: b98bb...c27

Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Er dette tull? Du skriver på KG for å få sympati fordi du har utød blind vold mot et uskyldig menneske? Hva fader... NULL sympati å få fra meg!

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper du blir sittende lenge! 

Gjest NotNaomi
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja,for du er perfekt? Dette kan være bare positivt for ham. Mye en kan lære av feil :-) 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, NotNaomi skrev:

Ja,for du er perfekt? Dette kan være bare positivt for ham. Mye en kan lære av feil :-) 

Du tenker det er positivt at noen har utført blind vold, fordi da kan man lære av det? :overrasket:

• Liker 1
Gjest NotNaomi
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror nok det går fint. Det er som oftest godt for,-og samhold. Det er verre for de som gjør verre ting mot barn og jenter. Husk du er i Norge,helt annerledes,men noen "parodier" får du kanskje se: -)

Stygg handling du ble dømt for,men husk uansett at dette kan(og bør)lære deg noe vesentlig. Ikke se opp til de "tøffere"gutta,vis vanlig respekt,men ikke la deg påvirke! Bestem deg for at dette er begynnelsen på et liv hvor du aldri,aldri gjør sånt igjen! Lykke til.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, du vil klare deg fint i fengsel, fanger i norsk fengsel bryr seg ikke så mye om hverandre, de styrer med sitt, sitter å leser en bok eller trener, lufte seg litt ute. Les litt om fengselet du skal sitte i. Dra ut tiden med å lese ting du interesserer deg for. Lykke til! :)

Anonymkode: 77763...ec0

• Liker 1
Gjest NotNaomi
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tenker det er positivt at noen har utført blind vold, fordi da kan man lære av det? :overrasket:

Var det sånn du tolket det? Jeg mente jo ikke det. Hvis han ikke møter kun fordømmelse,vil det hjelpe. Vi gjør feil,og tro det eller ei,men vi kan lære viktige ting av det. Det jeg mente. 

Skrevet
13 minutter siden, NotNaomi skrev:

Jeg er iallfall såpass perfekt at jeg ikke må i fengsel for å utøve blind vold. 

Positivt at ts må i fengsel ja, men er ikke mye positivt for offeret som ble utsatt for blind vold. Herregud så forferdelig. 

Gjest NotNaomi
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det sånn du tolket det? Jeg mente jo ikke det. Hvis han ikke møter kun fordømmelse,vil det hjelpe. Vi gjør feil,og tro det eller ei,men vi kan lære viktige ting av det. Det jeg mente. 

Gjest NotNaomi
Skrevet
3 minutter siden, Mayoo skrev:

Jeg er iallfall såpass perfekt at jeg ikke må i fengsel for å utøve blind vold. 

Positivt at ts må i fengsel ja, men er ikke mye positivt for offeret som ble utsatt for blind vold. Herregud så forferdelig. 

Det er bra! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...