Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bloggere reklamerer jo noen ganger i hjel produkter. Jeg tenker at når det er kjøpt og betalt, så er det en grunn til det; at de må ha reklame for å klare selge.

Jeg bruker barberhøvelen fra shai, men når jeg er tom for barberblader kommer jeg nok til å gå over til noe annet. Ble rett og slett lurt inn i et abonnement som jeg ikke hadde takket ja til, og det syns jeg ikke er greit.

Bestilte ansiktsmasken fra decrusto fordi den var på tilbud, men jeg vil ikke påstå at den fungerer.

I det siste har jo alle reklamert for den ansiktsrensen fra maybeauty (?). Den er jeg absolutt i tvil om.

Hva er din erfaring?

Anonymkode: 73301...fd6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes det er idiotisk når Sophie Elise reklamerer for de SKIN tablettene (?) og sier at hun har fått så syyykt mye bedre hud av de, når hun rett før (eller i samme tidsrom) har gått på Roaccutane.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Nuttery skrev:

Jeg syntes det er idiotisk når Sophie Elise reklamerer for de SKIN tablettene (?) og sier at hun har fått så syyykt mye bedre hud av de, når hun rett før (eller i samme tidsrom) har gått på Roaccutane.

Ja, helt enig. Men hadde jeg fått masse penger så kunne jeg nok tenkt på å gjort det selv, men jeg liker å være ærlig. Har virkelig ikke troen på at den type tabeletter kan gjøre noe med hudkvaliteten.

Anonymkode: 73301...fd6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...