AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #1 Skrevet 21. mai 2016 jeg ble tatt, og nå venter 40 dager med fellesdusj og pallesnekring. håper dere som også fyllekjører blir tatt og plassert bak lås og slå.Anonymkode: aaea5...c7f
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #2 Skrevet 21. mai 2016 Jeg er glad du ble tatt. Samboeren min soner i skrivende stund en dom for fyllekjøring og jeg vet at han synes fengselslivet er fryktelig. Jeg ønsker deg alt godt og håper du også har lært Anonymkode: 5d0e7...d10
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #3 Skrevet 21. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er glad du ble tatt. Samboeren min soner i skrivende stund en dom for fyllekjøring og jeg vet at han synes fengselslivet er fryktelig. Jeg ønsker deg alt godt og håper du også har lært Anonymkode: 5d0e7...d10 tusen takk, kjedelig at rødvinen og sommergrillen skal erstattes med vann og brød. håper jeg får det godt som fengselsfugl Anonymkode: aaea5...c7f
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #4 Skrevet 21. mai 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: tusen takk, kjedelig at rødvinen og sommergrillen skal erstattes med vann og brød. håper jeg får det godt som fengselsfugl Anonymkode: aaea5...c7f Har du fått dato når du skal inn? Samboeren min fikk tilbud om utsettelse men han ville bare få det overstått. Du er klar over at du kan søke om åpen soning? Du kan også søke om fotlenkesoning. Anonymkode: 5d0e7...d10
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #5 Skrevet 21. mai 2016 Bra du ble tatt. Idiot. Anonymkode: a2cf8...077 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #6 Skrevet 21. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Bra du ble tatt. Idiot. Anonymkode: a2cf8...077 vet. håper ikke jeg mister såpa Anonymkode: aaea5...c7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå