AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #1 Skrevet 20. mai 2016 Hei, mann i 30årene her. Min samboer ville ha åpent forhold, jeg sa jeg ikke klarer tanken på at noen skal ligge med dama mi og det skjer ikke, endte med at jeg skulle få ha åpent forhold så lenge jeg sa i fra og var ærlig om det. Joda jeg vet at det er dårlig gjort at jeg får ha åpent forhold, men ikke henne, men sånn ble det nå i hvert fall for nå. Vet egentlig ikke hva jeg vil med dette innlegget, lurer vel på hva dere hadde gjort? Anonymkode: c8854...77e
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #2 Skrevet 20. mai 2016 Gjort? Dumpet deg og funnet en hunk så klart-:) Anonymkode: f2239...3dd 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #3 Skrevet 20. mai 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjort? Dumpet deg og funnet en hunk så klart-:) Anonymkode: f2239...3dd Hvorfor dumpe? Anonymkode: c8854...77e
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #4 Skrevet 20. mai 2016 Hvis du skal få ha åpent forhold, så er det jo rett og rimelig at hun skal få lov like mye som deg. Anonymkode: c74ad...f33 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #5 Skrevet 20. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du skal få ha åpent forhold, så er det jo rett og rimelig at hun skal få lov like mye som deg. Anonymkode: c74ad...f33 Nå er greia at hun tenner på det, det gjør ikke jeg. Anonymkode: c8854...77e
StineN Skrevet 20. mai 2016 #6 Skrevet 20. mai 2016 Hadde dumpet henne. Hun kommer nok til å ha sex med noen andre uansett. Og selv om hun ikke har det så kan du aldri vite om hun snakker sant. Dessuten har dere veldig forskjellig syn på forhold. 6
Gjest Coolaid Skrevet 21. mai 2016 #7 Skrevet 21. mai 2016 Ok. Problemstillingen er at din kjæreste vil at dere begge skal ha et åpent forhold men du ønsker ikke at hun har seg med andre menn? Derfor skal du få lov og ikke henne? Hun syns dette er greit og tenner på det? Har jeg forstått problemstillingen riktig? Har du lyst til dette da?
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #8 Skrevet 21. mai 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, mann i 30årene her. Min samboer ville ha åpent forhold, jeg sa jeg ikke klarer tanken på at noen skal ligge med dama mi og det skjer ikke, endte med at jeg skulle få ha åpent forhold så lenge jeg sa i fra og var ærlig om det. Joda jeg vet at det er dårlig gjort at jeg får ha åpent forhold, men ikke henne, men sånn ble det nå i hvert fall for nå. Vet egentlig ikke hva jeg vil med dette innlegget, lurer vel på hva dere hadde gjort? Anonymkode: c8854...77e Det er da gansek åpenbart: Trolling. Anonymkode: 623bc...c1e
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #9 Skrevet 21. mai 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå er greia at hun tenner på det, det gjør ikke jeg. Anonymkode: c8854...77e Blir du tent av tanken på å gi dama di kjønnsykdommer da? Anonymkode: a6226...e2b
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #10 Skrevet 21. mai 2016 8 timer siden, Coolaid skrev: Ok. Problemstillingen er at din kjæreste vil at dere begge skal ha et åpent forhold men du ønsker ikke at hun har seg med andre menn? Derfor skal du få lov og ikke henne? Hun syns dette er greit og tenner på det? Har jeg forstått problemstillingen riktig? Har du lyst til dette da? Problemstillingen er riktig, om jeg har lyst? Både og, jeg er fornøyd i forholdet, men skal da ikke nekte for at det hadde vært spennende å prøve. Hun er så max lite sjalu av seg, jeg er normal sjalu på ting. Skal selvsagt bruke kondom om jeg faktisk gjennomfører dette. Som sagt, veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Anonymkode: c8854...77e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå