AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #1 Skrevet 20. mai 2016 Jeg har et problem. Det er en fyr som dukker opp på jobben min med jevne mellomrom som er så usannsynlig skjønn. Først tenkte jeg ikke noe mer over det annet enn at jeg synes han var søt, men nå er det blitt ganske tydelig at han synes det samme om meg også. Han slår alltid av en liten prat, og venter heller på at jeg skal bli ledig enn å henvende seg til noen andre som like gjerne kunne hjulpet ham. Men han er nok litt sjenert. Typisk norsk mann når det kommer til sjekkeskills altså. Jeg for min del kom ut av et flere år langt forhold for en liten stund siden, og dette er den eneste fyren jeg har bemerket meg siden da. Alt i alt er dette veldig koselig, og jeg går rundt og smiler som en idiot for tiden. Jeg er nok gjerne litt betatt. Men! Jeg blir jo helt rar rundt fyren! Til vanlig har jeg ingen problemer med å holde en samtale gående. Jeg er god på å gjøre folk komfortable, er var på kroppsspråk og liker å flørte. Dvs. når det ikke står noe på spill. Har for eksempel flere kjekkaser innom jobben med jevne mellomrom som jeg har en god tone med. Men denne fyren her.. Hjernen min slår krøll på seg, jeg blir livredd for å si noe dumt eller feil eller røpe hvor keen jeg egentlig er. Jeg har tusen strategier i hodet for hvordan jeg kan styre samtalen inn i retning av at vi kan finne på noe sammen en dag, men det funker ikke, for når han står der med de pene øynene sine er hodet mitt fullstendig tomt. Han er ingen casanova selv heller. Tror ikke han er så veldig oppmerksom på hint. Jeg kan gjøre meg så tilgjengelig som mulig, men han må spørre, for jeg merker jeg nærmer meg et angstanfall bare av tanken. Hver gang han har vært innom står jeg å tenker på hva jeg egentlig skulle ha sagt, og jeg føler seriøst at han tenker akkurat det samme på veien ut. Han er så sinnsykt søt, og egentlig så vil jeg bare ha denne tilbakestående kurtisen overstått så jeg kan kose på ham. Faen at han må være der midt på lyse dagen. I en bar med etpar øl innenbords hadde han vært min før han fikk sukk for seg. Argh! Hvordan skal jeg gjøre dette her?! Anonymkode: 8de42...8d5
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #3 Skrevet 20. mai 2016 "Hei der! Du er så sinnsykt søt, så usannsynlig skjønn, jeg gliser som en idiot hver gang jeg ser deg. Men jeg blir helt rar rundt deg, hjernen min slår krøll på seg. Når du står der med de pene øynene dine blir hodet mitt helt tomt. Og egentlig så vil jeg bare ha denne tilbakestående kurtisen overstått så jeg kan kose på deg!" Anonymkode: cb48f...8f5 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #4 Skrevet 21. mai 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: "Hei der! Du er så sinnsykt søt, så usannsynlig skjønn, jeg gliser som en idiot hver gang jeg ser deg. Men jeg blir helt rar rundt deg, hjernen min slår krøll på seg. Når du står der med de pene øynene dine blir hodet mitt helt tomt. Og egentlig så vil jeg bare ha denne tilbakestående kurtisen overstått så jeg kan kose på deg!" Anonymkode: cb48f...8f5 Jeg hadde smeltet av en slik tilnærming faktisk Anonymkode: f4ef2...e09 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #5 Skrevet 21. mai 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: "Hei der! Du er så sinnsykt søt, så usannsynlig skjønn, jeg gliser som en idiot hver gang jeg ser deg. Men jeg blir helt rar rundt deg, hjernen min slår krøll på seg. Når du står der med de pene øynene dine blir hodet mitt helt tomt. Og egentlig så vil jeg bare ha denne tilbakestående kurtisen overstått så jeg kan kose på deg!" Anonymkode: cb48f...8f5 TS her. Hah, joda. Jeg tør verken be han ut eller gi han nummeret mitt diskré på en lapp, men dette skal jeg fortelle ham sporenstreks! Nei åltså, jeg har planer om å fortelle ham akkurat hvor fin han er etterhvert, men da e det jo greit å ha ham på tomannshånd (og ha drukket etpar øl) først. Jeg må ha en frase som sier "du kan be meg ut og det er overhodet ingen sjanse i hele verden for at jeg sier nei eller at du dummer deg ut om du gjør det, for jeg liker deg så godt" -uten å faktisk si det! Anonymkode: 8de42...8d5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå