Felicia Femina Skrevet 30. oktober 2004 #1 Skrevet 30. oktober 2004 Jeg har et vikariat som blir omgjort til fast jobb i november. Fra jeg begynte i vikariatet steg jeg i lønn (ca 2000 pr mnd) etter 3 måneders tid. Jeg har deretter hatt samme lønn i ca 9 mnd. Er det vanlig å gå opp i lønn når man går over i fast stilling? Og er det vanlig å stige i lønn etter å ha vært i jobb ca 1 år? Hvor mye kan jeg eventuelt forvente meg? (Gode resultater + lønnshoppet fra tidligere tatt i betraktning?)
KalloRilla Skrevet 31. oktober 2004 #2 Skrevet 31. oktober 2004 Dette avhenger nok veldig av hvilken type jobb du har.
Gjest Odense Skrevet 31. oktober 2004 #3 Skrevet 31. oktober 2004 Vet ikke om dette gir svar på noen av dine spm. Men Mannen min begynte i ny jobb i mai, og der øker lønnen med 5% hver august mnd. Så han fikk jo et lite hopp etter bare noen mnd. Han jobber i en privat bedrift.
Felicia Femina Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2004 Takk for svar. Cornelia, svaret ditt er til stor hjelp, det. Det er ålreit å høre om hvordan andre har det - for å kunne sammenlikne med ens egne forhold.
KalloRilla Skrevet 31. oktober 2004 #5 Skrevet 31. oktober 2004 Hva er det du jobber med da? For å få en reell sammenligning må du jo bruke samme stilling (eller jobb med tilsvarende oppgaver) som utgangspunkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå