Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert om din sønn hadde hat et seksuelt forhold til din bestevenninne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan hadde du reagert om din sønn hadde hat et seksuelt forhold til din bestevenninne?

I dette tilfelle så er sønnen din minst 18 år gammel.

Anonymkode: a531f...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke vært overbegeistret. Den såkalte bestevenninnen min hadde blitt slettet fra min vennekrets, hun er mer enn gammel nok til å vite bedre. Man kan ikke kontrollere hva barna gjør når de er 18 år, men jeg hadde nok bedt han om å tenke seg om...ikke kaste bort tiden sin på gamle damer. Mer enn det kan man ikke gjøre når de er myndige, forhåpentligvis hadde han tatt til vettet relativt fort.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde tryglet Ricki Lake om å begynne med talkshow igjen. 

Anonymkode: 4c786...e5b

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er du sønnen eller bestevenninnen? 

Anonymkode: c8c95...e69

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor gammel skal bestevenninnen min være? 18 år? Det er stort alderspenn blant mine bestevenninner.

Anonymkode: d83f7...714

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel skal bestevenninnen min være? 18 år? Det er stort alderspenn blant mine bestevenninner.

Anonymkode: d83f7...714

39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid

Hvor gammel er sønnen egentlig? Det er forskjell på "minst" 18 og 20, 25, 30 osv....det kommer an på når venninnen er 39. 

Uansett alder hadde nok jeg følt meg litt sviktet...det blir litt interessekonflikt dersom man skal ha et nært vennskap med en som har sex med sønnen min. Hadde ikke likt at en av mine kompiser på 40 hadde et forhold til min datter på feks 19... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Venninnen hadde gått langt over streken! Ikke ok! 

Anonymkode: e3205...c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville konkludert med at min venninne ikke var helt "god" og spurt ehnne hva i h*****e hun driver med. Min sønn ville jeg hatt en lengre prat med og sagt hva jeg tenker om den type relasjoner. 

Mine venninner har selv barn i samme alder som mine, og jeg er ganske sikker på at de hadde reagert på samme måte om jeg skulle være så dum. Men mine barn og mine venninners barn er for meg og mine venninner fortsatt barn, selv om de har passert 20 forlengst en del av dem. Vi har fulgt dem siden de var nyfødte, og de vil alltid være barn for oss, uansett hvor gamle de måtte bli

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, eksentrisk skrev:

39

Så du er ts? ;)

Anonymkode: c8c95...e69

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har hatt sex med sønnen til ei venninne av meg. Hun ble ung mor, og jeg er midt i mellom alderen hennes og sønnen. Nå er vi ikke bestevenner, men vi er venner. Jeg ble kjent med sønnen hennes først, og vi har hatt et nært vennskapsforhold med sønnen hennes (vi er ikke så nære venner nå lengre pga. flytting og sånt), men vi har nok hatt mer kontakt enn jeg og moren sånn alt i alt. 

Om jeg hadde vært bestevenninnen til moren hadde nok saken stilt seg annerledes, spesielt om dette er ei jeg hadde vokst opp med. Altså vært nær alder henne, fulgt sønnen siden han ble født osv. Både fordi det ville vært et svik mot bestevenninnen min, og fordi jeg selv ville sett på denne sønnen mer som et familiemedlem enn noe annet. Hadde min bestevenninne gjort noe sånt med meg så hadde vi ikke vært bestevenninner mer. 

Anonymkode: 1e8dd...4a6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg lå flere ganger med ei på nærmere førti da jeg var kanskje tyve. Hun bodde to oppganger bortenfor, og satt regelmessig barnevakt for meg da jeg var liten. Tror ikke mamma ville gitt meg noen high five om jeg fortalte det akkurat...

Anonymkode: 22749...5b8

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lå flere ganger med ei på nærmere førti da jeg var kanskje tyve. Hun bodde to oppganger bortenfor, og satt regelmessig barnevakt for meg da jeg var liten. Tror ikke mamma ville gitt meg noen high five om jeg fortalte det akkurat...

Anonymkode: 22749...5b8

Har opplevd akkurat det samme. Hadde sex med ei nabodame, som hadde passet meg siden jeg gikk i bleier.. Når jeg var 16 år, så var jeg på besøk hos henne og det endte med at vi hadde sex. Husker hun var livredd for at mamma skulle finne ut av det.:P

Anonymkode: 0f594...445

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 år senere...

Annonse

AnonymBruker
On 5/22/2016 at 12:42 PM, AnonymBruker said:

Har opplevd akkurat det samme. Hadde sex med ei nabodame, som hadde passet meg siden jeg gikk i bleier.. Når jeg var 16 år, så var jeg på besøk hos henne og det endte med at vi hadde sex. Husker hun var livredd for at mamma skulle finne ut av det.:P

Anonymkode: 0f594...445

For noen syke folk.

Anonymkode: 24539...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

For noen syke folk.

Anonymkode: 24539...32b

Nei. Men en heldig ung gutt!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/21/2016 at 12:05 AM, FrøkenMånestråle said:

Jeg hadde ikke vært overbegeistret. Den såkalte bestevenninnen min hadde blitt slettet fra min vennekrets, hun er mer enn gammel nok til å vite bedre. Man kan ikke kontrollere hva barna gjør når de er 18 år, men jeg hadde nok bedt han om å tenke seg om...ikke kaste bort tiden sin på gamle damer. Mer enn det kan man ikke gjøre når de er myndige, forhåpentligvis hadde han tatt til vettet relativt fort.

Nå er det vel neppe sånn at unge menn/ gutter akkurat vasser i tilbud/ tilgang på sex med jevnaldrende jenter...Tilgangen er neppe særlig stor. Så om en voksen, villig dame byr på sex, er det vel utelukkende positivt? Gutten får erfaring, bedre selvtillit, blir rett og slett en mann. Og han slippe all den luremusvirksomheten og manipuleringen mange unge damer driver med.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...