AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #1 Skrevet 20. mai 2016 dama elsker at jeg snakker. Men jeg trenger litt inspirasjon for der ble det samme om å om igjen. Når jeg googler det så får jeg mest opp hva kvinnen kan si til mannen. Så spørr dere krakkene på KG. Hun liker bl.a at jeg sier jeg skal knulle henne hardt og forteller at jeg skal komme på henne. Så noe i den gaten. Ikke at hun er skitten tøs å den type ting. takk på forhånd. - mann Anonymkode: 750d1...032
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #2 Skrevet 20. mai 2016 Hvorfor ikke skitten tøs? Anonymkode: b2b8c...ea6
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #3 Skrevet 21. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke skitten tøs? Anonymkode: b2b8c...ea6 Because reasons. #Skitten tøs" høres ikke ut som et kompliment, snarere en fornærmelse. Anonymkode: 0949a...ff0 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #4 Skrevet 21. mai 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Because reasons. #Skitten tøs" høres ikke ut som et kompliment, snarere en fornærmelse. Anonymkode: 0949a...ff0 Ja og det er det mange som liker Anonymkode: b2b8c...ea6
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #5 Skrevet 21. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja og det er det mange som liker Anonymkode: b2b8c...ea6 Mange som ikke liker det og, eller det kan være situasjonsbetinga. Jeg liker dirty talk, og kan tenne på å bli kalt hore f.eks, men da må det være de gangene jeg er ekstra kåt, eller sexen er litt røffere - ville ikke blitt kalt det i misjonær, på en litt sliten tirsdag liksom. Til TS: Beskriv hva du vil gjøre med henne, fortell hvor kåt du blir av henne og hvorfor, du kan jo bruke grove ord, men viktig at det er ord/fraser du er komfortabel med å bruke, det skal jo være en god opplevelse for deg og Kan fort bli kleint om du bruker ord som er helt unaturlige for deg. Anonymkode: bb34b...a25 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #6 Skrevet 21. mai 2016 Kom på en ting til, som kanskje er det viktigste - spør henne direkte om hva hun liker. Har hun noen eksempler sånn at du kan se hvor lista ligger? Vanskelig å skulle være tankeleser.. Anonymkode: bb34b...a25 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #7 Skrevet 21. mai 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange som ikke liker det og, eller det kan være situasjonsbetinga. Jeg liker dirty talk, og kan tenne på å bli kalt hore f.eks, men da må det være de gangene jeg er ekstra kåt, eller sexen er litt røffere - ville ikke blitt kalt det i misjonær, på en litt sliten tirsdag liksom. Til TS: Beskriv hva du vil gjøre med henne, fortell hvor kåt du blir av henne og hvorfor, du kan jo bruke grove ord, men viktig at det er ord/fraser du er komfortabel med å bruke, det skal jo være en god opplevelse for deg og Kan fort bli kleint om du bruker ord som er helt unaturlige for deg. Anonymkode: bb34b...a25 Men nå har hun sagt at hun liker det? Jeg hadde også spurt hva hun mener, hvem er hun i senga. Er hun en skitten tøs og en liten hore eller er hun en prinsesse du har tatt til fange og som du besudler, er hun sjefen din som bestemmer over deg. Det høres ikke ut som hun mener misjonærstilling iaf. Anonymkode: b2b8c...ea6
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #8 Skrevet 21. mai 2016 Ikke kall henne krakk. Anonymkode: b2b8c...ea6
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #9 Skrevet 21. mai 2016 Ikke skitten tøs for det er som noen nevner, en fornærmelse. Ikke en turn-on. Mange gode råd og tips! Tusen takk! - mann Anonymkode: 750d1...032
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #10 Skrevet 21. mai 2016 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke kall henne krakk. Anonymkode: b2b8c...ea6 Kan jeg kalle henne en stol? Anonymkode: 750d1...032
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #11 Skrevet 21. mai 2016 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke skitten tøs for det er som noen nevner, en fornærmelse. Ikke en turn-on. Mange gode råd og tips! Tusen takk! - mann Anonymkode: 750d1...032 Det kommer helt an på jenta om det er en fornærmelse eller ikke. Hvis hun tenner på det kan du ikke si at det er en fornærmelse! Veldig mange jenter tenner på det. Anonymkode: b2b8c...ea6
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #12 Skrevet 21. mai 2016 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg kalle henne en stol? Anonymkode: 750d1...032 Bare hvis hun heter Lene ;-) Anonymkode: b2b8c...ea6 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #13 Skrevet 21. mai 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer helt an på jenta om det er en fornærmelse eller ikke. Hvis hun tenner på det kan du ikke si at det er en fornærmelse! Veldig mange jenter tenner på det. Anonymkode: b2b8c...ea6 Ja absolutt. Var ikke meningen å fremstå med den meningen. Men det funker ikke for oss, det er poenget det er unormalt å like det, alle skal få like det de selv vil. -mann Anonymkode: 750d1...032 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #14 Skrevet 21. mai 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare hvis hun heter Lene ;-) Anonymkode: b2b8c...ea6 HAHAHAHAHAH!! *innrømmmer jeg tenkte lenge på en comeback men det kom aldri* -mann Anonymkode: 750d1...032 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #15 Skrevet 21. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men nå har hun sagt at hun liker det? Jeg hadde også spurt hva hun mener, hvem er hun i senga. Er hun en skitten tøs og en liten hore eller er hun en prinsesse du har tatt til fange og som du besudler, er hun sjefen din som bestemmer over deg. Det høres ikke ut som hun mener misjonærstilling iaf. Anonymkode: b2b8c...ea6 Det var et godt tips! Skaper litt dialog mellom oss og ikke bare meg som forteller og da lettere å bygge videre på -mann Anonymkode: 750d1...032 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2016 #16 Skrevet 21. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Mange som ikke liker det og, eller det kan være situasjonsbetinga. Jeg liker dirty talk, og kan tenne på å bli kalt hore f.eks, men da må det være de gangene jeg er ekstra kåt, eller sexen er litt røffere - ville ikke blitt kalt det i misjonær, på en litt sliten tirsdag liksom. Til TS: Beskriv hva du vil gjøre med henne, fortell hvor kåt du blir av henne og hvorfor, du kan jo bruke grove ord, men viktig at det er ord/fraser du er komfortabel med å bruke, det skal jo være en god opplevelse for deg og Kan fort bli kleint om du bruker ord som er helt unaturlige for deg. Anonymkode: bb34b...a25 👏🏼👏🏼👏🏼 Skal også beskrive hvis sexy hun er for meg! Gode råd! -mann Anonymkode: 750d1...032 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå